FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

@Luke Nice! Werken die instellingen dan ook zo bij bijvoorbeeld een 5-3-2?

Wat zijn jouw custom tactics ?

@TomV zou je moeten testen man
 ben zelf eigenlijk pas net afgestapt van 4-4-1


Zal straks even kijken. :ok_hand:

@Luke Deze opstelling kan voor mij wel eens wonderen doen hoop ik dan, ik als slechte verdediger in FIFA ga hem dan ook vanavond even proberen ik laat je wel weten wat ik er van vind. @MeisterLandis lekker team man, jammer dat ik niet gewoon mijn munten kan sparen en altijd alles op maak wanneer er weer van die sbc’s komen in de hoop dat ik een topper pack wat mij nog niet is gelukt maar we hopen toch vanavond nog even een topper te packen daarna twee weken de tijd om te sparen, na de squad battle rewards ga ik ook al mijn rewards bewaren tot TOTY komt dus dan maar hopen dat ik voor het eerst in mijn FIFA leven een TOTY kan packen, dromen mag hahaha

Ik ben benieuwd. Ik had m onder de knoppen zitten voor als ik op achterstand kwam. Beviel me eigenlijk zo goed dat ik er maar mn standaard van heb gemaakt


Ong na 5 totw packs zaad spelers krijg ik in mijn laatste de 6de eindelijk een walkout en eindelijk na ongeveer 60 van deze sbc’s de Franse vlag mijn hart zat in mijn keel en ja wat krijg je dan precies de slechtste Fransman ik ben er klaar mee heb geen gouden speler meer in mijn club zitten om nog door te gaan en mijn muntjes zijn ook op hahaha

1 like

Ben alles weer aan het weggeven
 heb nu 3 potten achter elkaar verloren
 kon gewoon nog makkelijk Elite halen toen ik begon vandaag nu word zelfs goud 1 nog een lastig verhaal. Blijf mezelf over dit spelletje verbazen. Als je achter staat speelt je team alsof er alleen maar Icons in zitten, schiet je de gelijkmaker binnen, kunnen ze opeens HELEMAAL niks meer en sta ke binnen een paar minuten weer achter :rage::rage::rage:

Het is niet normaal hĂš! Het speelt ook verschrikkelijk traag heb ik het idee :cold_sweat:

Ik vraag me elke week opnieuw weer af hoe het toch kan dat die servers zoooo slecht kunnen zijn :cold_sweat:

Wat een team zeg! Jammer dat je de Mkhytharian SBC niet gedaan hebt. Alonso zal ook nog wel in rating omhoog gaan.

Ik stop met FIFA spelen. Beter voor mezelf en mijn omgeving. Alles om me heen weer gesloopt. Kan mezelf niet in bedwang houden. Ik stop ermee

Hahaha klinkt me heel bekend in de oren. Heb in deze FIFA al voor 300 euro aan controllers gesloopt, mijn vrouw zei al als ik er nog Ă©Ă©n sloop dan gaat dat spel de deur uit, heb stiekum een nieuwe controller gehaald maar dat is wel de laatste, daarom ga ik ook een tijdje geen weekend league meer spelen, als ik met rivals verlies zo be it dat maakt me al lang niets meer uit, als ik verlies omdat de tegenstander beter dan heb ik daar geen problemen mee, maar als ik van de kloten servers van EA verlies dan word ik helemaal gek in mijn hoofd en ja dan kost me dat te veel geld aan al die controllers. Ik heb mijzelf een keer opgenomen om te kijken hoe erg je kan reageren als het tegen zit nou ik kan je wel vertellen dat toen ik het terug keek dat ik blij was dat niemand anders me zo heeft gezien, ik lag wel eens als ik op YouTube kijk naar FIFA rage nou daar pas ik goed tussen om je kapot te schamen hahaha. Soms denk ik dat EA een extra contract met Sony en Microsoft heeft want die servers kosten mensen echt veel controllers, en ik heb filmjes gezien op YouTube waar mensen hun console uit het raam flikkerden en zelfs dat televisies van de muur af werden getrokken, dus eigenlijk ben ik nog best rustig hahaha

1 like

Hier hetzelfde ! Van 13-3 naar 17-5 en vandaag van 17-5 naar 19-9
 speelt traag alles Hapert als de malle en nog frustrerender zijn e mensen die alles van 30 meter met Messi zonder te timen in de kruising krullen
 heb m uitgezet en speel de rest straks of morgenochtend nog wel even
 1tje winnen voor Goud 1 :sweat_smile:

Geef mij maar FIFA 18hoor. Dat was toch een fijne versie ten opzichte van 19 :cold_sweat:

1 like

Is het de moeite om eigenlijk die sbc icon sol cambell te doen ? Ik heb ongeveer een 80k munten staan en heb hazard mane eriksen untr of is beter dat ik die spelers behou en wacht voor andere sbc ? Ik heb soms gewoon zin om elke gouden speler te verkopen en dan kijken hoeveel munten ik heb en daar een paar spelers van kopen

Daarmee red je het niet om die sbc te doen.

Helemaal mee eens, het enige wat ik aan FIFA 19 beter vind is het systeem om je te kwalificeren voor de weekend league. Maar dat het spel zo verneukt is komt omdat EA de oortjes teveel laat hangen voor die top 100 spelers de echte pro spelers die 0,5 % spelers, want ja ze konden per ongeluk een keertje top 100 mislopen, daarom heb je gewoon een spel dat 3 maand oud is en al ongeveer 8 updates heeft gehad en na elke update lijk het of je het spel weer opnieuw moet ontdekken.

Precies ! Het enige positieve is dat je 30 potten hoeft te spelen. Het is dat ik zieke pack Luck heb gehad dus eigenlijk mag ik helemaal niet zeiken maar over de game play kan ik niks goeds zeggen
 laat mij maar lekker dubbel tappen dan jaag ik ze er wel in
 timed finishen en one time schooting is zooooo belachelijk overpowered . Miss toch maar Messi en Neymar kopen i.p.v. Nedved en mahrez :joy:

Nog 4 wedstrijden over om er minimaal 1 te winnen en Elite 3 te halen
 Met pijn en moeite mijn allerlaatste wedstrijd gewonnen. Get in!