FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Netjes! Welke provider heb je dan sluiten we allemaal daar naar over :joy:

Haha, ja heb eigenlijk nooit last van een slechte verbinding: ZiggošŸ˜‚

Ik haalde met 3 wedstrijden over goud 1. Dus kon nog elite halen. Kom ik tegen een team met 4 icons, potm Reus en rode Kante en Sandro. Haalde mijn Aurier zijn Maradona neer zonder dat ik iets deed: rode kaart en penalty goal tegen. Ik ga wel tv kijkenā€¦

Hahaha echt he :joy: Heel YT heeft het er ook over. Servers zijn nog nooit zo slecht geweest als nu. Ik ben gelukkig inmiddels weer een beetje afgekoeld. Ik had nog 1 pot en die moest ik winnen voor goud 1, nou echt ik heb nog nooit zoā€™n stroperige pot FIFA gespeeld. Nou hielp het ook niet dat hij Icon Ronaldinho en Maradona had
Verloren na verlenging, terwijl ik zoveel beter was!! Ik kon geen one touch passes meer geven, draaien ging zo ongelooflijk langzaam. En toen hij in de 118e minuut een corner raak kopte met god for saking de kleinste man van het veld AguĆ«ro knapte er echt iets bij mij en kreeg ik effe 5 minuten het zwart voor mā€™n ogen. Vind het echt zwaar klote van mezelf dat ik daar zo op reageer, maar zo ben ik nou eenmaal haha. Het ergste vind ik nog dat ik in FIFA 18 gewoon standaard elke week Elite speelde. En dat me dit jaar gewoon nog niet Ć©Ć©n keer is gelukt. Ook al begin ik bijna altijd met 10-0 of 12-2. Zit er ook hard over na te denken om mijn team te gaan veranderen, ik heb echt gewoon zieke toppers nodig. Icons ofzo. Sowieso wil ik graag Neymar en MbappĆ©. Maar even rustig over nadenken.

@TomV Knap man! Heel netjes. Ben ik stikjaloers op eigenlijk haha! Wat haalde jij meestal op FIFA 18?

Ik snap je volledig! Deze frustratie had ik bij FIFA 18 ook niet. Dan was elite meer de vorm van de dag en Soms goud 1 . Nu ook 1x elite gehaald en Sl een aantal keren eentje tekort voor eliteā€¦ ze mogen echt iets veranderen aan het spel. Nedved is trouwens wel een aanrader toppertje alleen redelijk stroef. Denk er wel serieus over na on hem te switchen voor Neymar wanneer dit chemistry technisch mogelijk is :muscle:

Jazeker met een icon in de spits en Fabinho in het middenveld.

Voor het eerst in FIFA 19 heb ik nu Gold 1 gehaald, door mijn laatste 6 of 7 wedstrijden te winnen. In mijn voorgaande Weekend League nog geen enkele bruikbare speler gehad, dus hopelijk gaat dat donderdag veranderen.

Ben aan het sparen voor Cristiano Ronaldo, waar ik op dit moment nog zoā€™n 400k voor nodig heb. Wordt de eerste keer dat ik meer dan 1 miljoen coins ga spenderen aan 1 speler. Maar ik denk dat hij het zeker waard is. Iemand ervaringen met hem in FIFA 19?

Ik speelde in Fifa 18 eigenlijk niet echt FUT. Deed altijd gewone Online Seasons, maar doe vanaf dit jaar eigenlijk alleen nog Ultimate Team

Precies dat zou de beste manier zijn :ok_hand:

Alleen dat hij me vaak het leven zuur maakt! Zal een super toevoeging zijn aan je team! Denk ook eens aan Socrates! Dat is pas een beest :muscle:

Socrates is inderdaad qua stats ook echt een beest. Maar wat je zegt, als je Ronaldo tegen je krijgt, wordt echt je leven zuur gemaakt. Daarom heb ik die als hoogste op verlanglijstje.
Hij past ook direct prima in mijn team, alleen weet ik nog niet of ik Kroos of Modric eruit zal halen. Suarez wordt dan ingame een CM.

Handanovic zal hopelijk ook snel aan mijn team worden toegevoegd, maar tot die tijd ben ik tevreden. Twijfel nog of ik daarna wil door sparen voor Cancelo SIF / OTW, of coins in versterken van tweede team ga steken.

Ik zou altijd Kroos laten vallen dan Modric is veel beter dan Kroos al is het alleen al om zijn pace.

Sluit ik me volledig bij aan. Eindig 21-9. Vanaf volgende week ga ik echt meer in de avond spelen , servers lijken dan structureel beter dan overdag. En met mijn sterke team moet dit zeker mogelijk zijn :muscle:

Ik vind zijn pace eigenlijk niet zoā€™n groot probleem. Wel jammer dat zijn stanima aanzienlijk lager is en geen 4* skills heeft. Daarentegen zijn de schoten van Kroos, vind ik, echt aanzienlijk beter (5* WF helpt ook goed) en neemt hij vrije trappen overtuigender.

Snap sowieso niet dat mensen zo veel gefixeerd zijn op pace. Als ik zie hoeveel mensen overal maar hunter op knallen, bah. Zelfs op spelers die al 90+ pace hebben, daar nog hunter op zetten vind ik zonde van de andere stats die geboost konden worden. En het is in mijn ogen ook gewoon echt triest.

Als jij hen zelf beter vind dan Modric moet je hem natuurlijk houden ik vind zelf Modric veel beter, maar iedereen heeft wel spelers die een ander niet lekker vind spelen, ik zelf vind pace wel belangrijk maar dat ligt dan ook aan mijn speelstijl ik ben niet van het skillen ik gebruik het wel maar veel minder dan mijn tegenstanders, ik ben meer van het passen daar om zet ik op mijn passende middenvelders marstro, maar mijn spitsen hebben dus wel een hunter omdat niet alleen de snelheid maar ook het schieten een goede boost geeft, dus ik snap het wel dat mensen hunter gem gebruiken maar wat ik al zei dat ligt natuurlijk ook aan je speelstijl.

welke trics gebruiken jullie het meest en welke zijn volgens jullie het meest efficiƫnt ? Ik bedoel dan rond de penalty box, tegen de zijlijn aan de cornervlag als je een diepe pas krijgt en dan over de middellijn

Ballroll dragbag en de lacoqetta fakeshot de rest vergeet ik elke keer weer te kleine hersenpan denk ik hahaha

Heb mijn squad battle elite 1 rewards ff geopend twee 55k packs zat weer ruk in 1 bord speler Baumann 83, heb ook nog 10 totw sbcā€™s gedaan 6 untr en 4 tradeable untr kreeg ik twee keer Foster, dit waren mijn 4 tradeable spelers niet boven de 79 was dus weer top

Ik wil iedereen op fifabenelux een goede jaarwisseling wensen en hopen op betere servers en packluck voor 2019 PROOST

Iemand ervaring met Lloris ?
Beste wensen en veel fifa plezier & dat er weinig consoles mogen crashen :joy::rofl:

We did it :muscle:t2:

2 likes