FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Pfoeh dat is dik! Nu speel je dus alleen maar tegen echte toppers! Ik ben ook al een uurtje of 3/4 Rivals aan het spele. Maar ik schommel continue tussen de 1900 en de 2000 punten nu.

@TomV netjes man! Flinke sprong gemaakt . Boe ziet je team er nu uit ?

Volgens niet veel veranderd sinds de laatste keer dat ik een screenshot hier gestuurd heb. Maar hier is mijn team!

1 like

Klopt inderdaad. Dacht miss heb je een paar veranderingen aangebracht :hugs: leuk team blijf het wel :ok_hand: bu hopen op leuke player picks om je team weer te versterken :hugs:

Heren wie opent morgen zijn rewards gewoon of bewaard ze voor team of the Year?

Hebben meer mensen zojuist weer zo’n wedstrijd gehad waar je uit bent gekickt, zonder dat je uit het fut-menu gaat? Ik dacht een keer weer een draft te doen, stond onnodig snel 0-1 achter en vloog eruit. Ik hoorde veel mensen die dit zondag hadden (las ik op Twitter en hoorde het op Youtube). Maar ik had dat dus net.

Ik kwam direct weer gewoon in het fut-menu, net zoals velen zondag hadden.

Ik open ze gewoon morgen. De kans is echt zo klein dat je een TOTY packt, dat ik liever de rewards direct heb.

Ja dat heb ik ook als mijn internet er weer uit ligt word ik er ook altijd uitgeknikkerd. Ik speel altijd Squad Battles.
Dan zeggen ze dat ik met 0-3 heb verloren. Ik dacht dat het in FIFA 19 opgelost was. Hier moet EA iets mee gaan doen. Want het frustreert me. Je loopt hierdoor beloningen mis.

Heb net voor het eerst sinds zondag weer even een wedstrijdje rivals gedaan ik dacht toch maar even wat puntjes halen voor de rewards van morgen nou die kunnen me gestolen worden ik kap er gelijk weer mee voor ik de Gea echt ga discarden gelijk opgaande wedstrijd maar zijn Lloris haalt alles eruit en mijn de Gea heeft weer open huis

Nouja ben niet eens uit fut gekickt, want kwam direct in het fut-menu terug en heb dit het hele jaar niet meegemaakt aangezien ik met een internetkabel speel. Wel heel vreemd en zonde inderdaad
 Als ik morgen Hazard krijg uit de player picks, vergeef ik het ze wel


Vinden jullie van het tvdw?

Opzich een leuke team van de week . Zitten wel wat bruikbare spelers tussen.

@Grunn1972 welke chem stijl heb je op de gea geplakt ? Probeer basic eens dat helpt bij mij echt super goed

Ik heb hem op basic staan, ik word echt gek van hem ballen die hij gewoon moet klemmen verwerkt hij tot in zijn eigen doel of tot hoekschop hier weer een game gespeeld kijk naar de statistieken 4 schoten op doel en 3 erin maar als ik tegen de Gea speel pakt die van mijn tegenstander alles

Niet normaal! Mij bij keeper die echt zo goed. Moet wel zeggen dat ik steeds beter ik de keeper bewegen ben aan t worden.

Anders probeer je Ederson eens die is ook heel goed zoals je zelf ervaren hebt

Als iemand vandaag een wedstrijdje wil doen, kom maar op

Ik gebruik Navas met Chemstyle Muur. Dan zijn zijn stats bijna maxed out. Maar vlgsmij heb je BPL team dus dat wordt lastig inpassen


Afgelopen keren elke keer goud 3/goud 2 geeindigd en kreeg steeds niks uit mn player picks. Nu krijg ik uit m’n zilver 1 player pick ineens 87 Firmino. Dat is toch wel een keer lekker hoor.

@Markootje Ja dat gaat hem niet worden met een Premier League team, en basic is de beste chem voor een keeper dan gaat alles met 10 omhoog.
@MeisterLandis Dat is juist ook zo raar met hem, als ik word weggespeeld door een super team dan haalt hij bijna alles eruit maar ja dan heb je altijd een icon of CR7 of Messi die een bal van 30 meter erin schiet zodat ik alsnog verlies, maar ben ik de betere of veel betere dan haalt hij er bijna niks uit slappe schotjes gaan langs hem erin ballen recht op hem af heeft hij bijna nooit klem, maar misschien komt het ook wel door mijn verdediging die bijzonder zwak is als je kijkt welke teams ik tegen kom met UCL Stones en en UCL Bailey en ik wil nu geen munten meer uitgeven aan een andere doelman ik ben druk aan het sparen en snipen voor een goede verdedigingslinie ik wil van Dijk en Ramos weer achterin hebben dus moet nog even flink doorsnipen en sparen hahaha.
@TomV word hem deze week niet mijn zoontje heeft vakantie dus overdag geen Xbox aan.

Iemand nog wat leuks uit z’n rewards gekregen? Ik weer helemaal 3 keer niks. Papu Gomez uit player picks. Kan een leuke supersub zijn. Maar ik ben weer dik ontevreden.

Niemand die in mijn team komt.

Digne, Walker-Peters en Rashford als picks.

Donnarruma in mijn TOTW-pakket.