FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik kreeg Digne en Rashford uit mijn player picks! Rashford is een erg goede supersub denk ik! Of hij zou Immobile uit de basis moeten spelen, zodat ik zo kan gaan spelen (als dit überhaupt kan qua chemistry);
Ronaldo
Rashford Salah Lucas.

Speel op dit moment 4222
Ronaldo Immobile
Lucas Salah
Matuidi Sergej

Pereira en Kums als player picks. Kreeg Giekino maar die heb ik al dus Pereira maar gekozen. walk outs uit mijn100K paketten iniesta en thiago! Rivals had ik niet heel veel soeps in de niet verhandelbare dus had beter voor de munten kunnen gaan . Als ik Mahrez verkoop zou ik wel mbappe en Ben Yedder EUL kunnen halen. Maar dan moet firmino naar de CM positie .

In game speel ik dan 4-2-2-2 met kante en pogba als controlerende spelers firmino en Yedder als CAM s en Mbappe en Nedved in de spits.
Of doorsparen voor een andere icon bijvoorbeeld 85 Seedorf op CM

Huh mensen wtf. Ik heb net die marquee matchups gedaan. Open ik me packs, krijg ik een walk out, frans, cdm, is het Matuidi 85!? 85 is toch helemaal geen walk out? Dat is toch vanaf 86? Ik werd helemaal gek dacht even een Kanté te packen :joy:

Schijnbaar komt Matuidi ook als walk out eruit snap er ook geen zak van maar zo trollen ze je wel weer lekker :sweat_smile:

Ja pff slaat toch helemaal nergens op :joy: Zijn ze er bij EA gewoon op uit om je het leven zuur te maken ofzo :joy:

Nou ik vind het ook gek dat ze borders/walk out vanaf 83 doen. Ze kunnen het beter vanaf 86 doen. Want spelers van 83 en 84 zijn geen drol waard. 85 ook.

Dus als ik een border/walk out zie denk ik altijd o joepie dit word een klapper.
Maar dan word ik teleurgesteld als het een 83/84 is.

Hier moet EA ook wat doen en ook betere spelers in een pakket doen. Want wat je in sommige pakketten heb, zoals een Mega Pakket krijg je geen ruk uit dat pakket.

Dat zijn ze zeker en het lukt ze aardig :joy::joy::joy: kreeg niet eens borden uit mijn marquee match ups de knuppele :joy:

We zitten weer in divisie 2 en kom me weer zieke teams tegen , niet normaal :sweat_smile:

Mijn beste spelers die in Mn packs Müller aspas en ricardo Pereira totw wel allemaal untr

Heb ik ook met hem gehad dacht ook Kante te packen maar toen kwam hij eruit, het gaat bij walkouts om de positie blijkt het geval per positie heb je een aantal gegarandeerde walkouts dus op de cvm positie zit Matuidi als walkout erbij, als ik me niet vergis was dat vorig jaar zo met Mkhitarian en Dani Alves dat waren ook 85 rated walkouts.

Tussen een bord speler en een walkout kan je het verschil zien bij een walkout ligt het EA logo grijs op. Niet dat je dan altijd blij moet zijn aangezien de meeste walkouts geen donder opleveren. En dat er geen ruk in de pakketten zit is de manier voor EA om te zeggen dat mensen fifa punten moeten gaan kopen want daar draait het bij hun om iedereen oplichten met ruk pakketten want zelfs in die grote pakketten zit geen ruk. Ik heb toen met de Futmas promo 5x 125K en 10x 100K pakketten geopend met de lightning rounds en niet 1 walkout daar in ou deed dat met munten maar als je dat met fifa punten doet ben je tussen de 250 en 300 euro kwijt en waarvoor 84 en 85 spelers die niks waard zijn dus pure oplichting.

Weet je wat me ook opvalt, en dat is natuurlijk ook gewoon toeval, die e-sporters en pro fifa spelers krijgen voor mijn gevoel altijd veel betere spelers uit hun pakketten.

Voorbeeld:

Ik zag vorige week de E-sporter van Vitesse (ben z’n naam ff kwijt) een filmpje op Youtube zetten waarin hij Icon George Best packte uit een gouden premium spelers pakket geloof ik, in dat filmpje vertelde hij dat hij de hele week geen rivals had gespeeld en rang 3/4 pakketten kreeg.

Ik speel de hele week rivals om rank 1/2 te halen en zit daar te stressen en krijg als beste zo’n zaadspeler als Rudy of Gotze ofzo.

Dan zakt de moed je toch weer in de schoenen waarom zo’n gast met een team van weet ik het hoeveel miljoen (hij heeft echt een ziek team overigens) dan wel zo’n speler packt en ik/wij nooit niks fatsoenlijks.

Dat is Paskie Rokus en hij kreeg twee premium player packs dat zijn 25K pakketten en een icon van 2.3 miljoen, maar ik denk niet dat het zo gaat vaak halen die gasten elite 1 en zelfs top 100 en daar krijgen ze echt bagger in. wat ik zelf wel denk dat is dat EA de betere youtubers betere packs geeft omdat mensen dan denken ik moet fifa punten kopen, zo heb ik Nepenthez echt belachelijke dingen zien packen uit rewards, en Aa9skilzz die in het begin van de game CR7 packt uit zijn rewards een week later de untradeable OTW CR7 packt uit rival rewards een week later Neymar uit draft rewards krijgt, als je dat ziet dan zakt je broek pas echt af.

Wat zijn de servers weer VRESELIJK SLECHT!!

Laten we niet vergeten dat het natuurlijk de packs zijn die ze laten zien. Ik wil niet weten hoeveel onzin ze tussendoor packen en er gaat natuurlijk voor duizenden aan euro’s doorheen
Wanneer wij dit zouden doen packen we op een gegeven moment ook Ronaldo of Gullit of wie dan ook.

@LiverpoolRed vanmorgen speelden ze best oke. begon na mijn 5e pot iets te haperen dus toen ben ik meteen gestopt. ga nu 5 om 0. 23 gemaakt en pas 1 tegen tot nu toe :slight_smile:

Ja ik schakel net pas in, maar ik merk het altijd vooral met het opendraaien en pasen. Dat gaat ZÓ ontiegelijk langzaam. En dat is altijd juist hoe ik speel, snel draaien en dribbelen… heb er nu 6 gespeeld 4 gewonnen… 1 potje wel terecht verloren, speelde tegen Icon Raul en Blanc. Was wel echt een goede tegenstander. Andere potje was de verbinding zo slecht voor mij dat ik amper een bal kon inspelen om er vervolgens wat mee te doen. 3-2 verloren die pot had m gewoon moeten winnen.

zonde! merk het daar ook altijd aan en dat wanneer de tegenstander stopt met lopen dat je verdedigers nog even doodleuk een meter doorlopen… dan kan hij m fijn breed leggen en hoeft niet eens te timen om hem binnen te schieten …

Nou bij Nepenthez was het zijn RTG waar hij dus geen dubbeltje heeft ingestopt en waar hij maar met alleen first owner spelers speelt en dan gewoon na drie weken een miljoenen team hebben dan heb je geen packluck maar EA aan je zijde, en bij AA9skillz was het zijn pay to win team maar die packs waar alles in zat waren zijn rewards, en ja natuurlijk gooit hij daarna duizenden euro’s in de game, maar die gooide hij er pas in na zijn packluck met twee x CR7 en Neymar, maar dan heb je ook wat een 30 miljoen team.

Flashback Tévez :scream: Ziet er echt uit als een bizarre kaart!! Alleen wel beroerd te linken…

Wat moet ik me voorstellen bij TOTY zijn er dan speciale packs of sbc ? Want had anders gedacht om sbc van tevez te openen