FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Kan iemand mij helpen. Ik wil de Tevez leen speler ontgrendelen maar het lukt niet. Ik druk de hele tijd op L1 en R1 maar er gebeurt niks.

Lekker TOTY wat als ik mijn pakketjes had bewaard zou ik dan ook? :roll_eyes: denk het niet. @Kevin88 je had ze samen met schieten moeten in klikken dan krijg je een low driven shot.

Ja prachtig hahah! Heb mijn mbappe gekocht voor 700K dis die ga ik verkopen zodra die nog wat meer stijgt

Waneer zouden de spelers meer stijgen nu worden ze toch verkocht voor toty spelers te kunnen kopen en worden de “normale gouden” spelers goedkoper toch?

En wanneer iedereen erachter komt dat mbappe niet te kopen is als ze hun inform verkocht hebben willen ze allemaal terug en stijgt de waarde weer :blush:

Echt de hoeveelheid keren dat ik deze Fifa gewoon uit de wedstrijd gestapt ben is niet normaal. Vorige Fifa helemaal nooit, maar ben er nu soms echt klaar mee en ga me dan geen druk maken ***

Och jee je moest eens weten hoevaak ik echt even helemaal de controle over mezelf verloren heb door FIFA. Ga soms echt compleet door het lint.

@TomV en @LiverpoolRed ik denk dat iedere speler dat heeft ja ik ook, heeft mij deze FIFA al 5 controllers gekost, iedereen klaagt over de servers iedereen is het zat, daarom speel ik geen weekend league meer dat stressen is het mij niet meer waard.

Zo denk ik ook altijd. Maar als het dan weer vrijdag is heb ik er weer mega veel zin in :joy: Het is een beetje een vicieuze cirkel :joy:

Klinkt heeeel bekend! Ik heb nu een kussen naast me liggen waar ik eens lekker op sla als het me allemaal even teveel wordt. Hopelijk kan ik vrijdag spelen , vandaag geopereerd aan mijn knie dus moet even met het pootje omhoog :rofl: daar helpt FIFA niet bij :crazy_face:

@LiverpoolRed Ik heb eigenlijk precies hetzelfde, en na 3 potjes is mijn humeur alweer helemaal omgeslagen.

Tot nu toe nog alle weekenden gespeeld, aankomende 2 weken even rustig op vakantie en kan ik eens even bijkomen van de stress van dat spel.

Jongens jongens jongens
 Je zou maar zo’n TOTY spelertje packen
 Ronaldo kost 8(!) mil :scream:
Zag die Youtuber Castro had Mbappé toty gepackt. Die gast was gewoon een het openen met 40.000 fifa points :joy:

Valt nog mee normaal heeft hij 300.000 fifa points maar naast Mbappe die hij in zijn tweede 125K pack had, packt hij ook bijna back to back Aguero in 100K packs. Die gast geeft veel uit aan promo’s maar hij packt ook altijd toppers, vorig jaar had hij in geloof ik 4 100K packs 3x Neymar niet normaal. En wat dacht je van MattHDGamer die gast heeft in zijn eerste pack een prime icon in zijn tweede de Gea even verderop krijgt hij Courtois en Bale en daarna Neymar en tot slot weer een icon dit alles in ongeveer 36000 fifa punten, dat is de manier voor EA om te zeggen koop allemaal fifa punten.

Sinds kort ben ik ook begonnen met Ultimate Team. Wie heeft er een paar handige tips voor beginners?

Ik speel alleen offline. Wat kan ik het beste doen Squad battles of singleplayerseizoen, wat is het verschil en waar kan ik de meeste punten krijgen zodat ik goede spelers kan kopen


@josemourinho
dagelijkse/wekelijkse doelstellingen doen, de makkelijke SBC’s kun je met spelers uit je club al heel gemakkelijk oplossen en misschien krijg je er wel een leuke speler uit. Om redelijk wat munten te verdienen moet je best wat Squad battle potjes spelen. Zelf zou ik gewoon aan division rivals beginnen, daar moet je eerst 5 potten spelen en dan wordt een beetje je niveau bepaald. Daar krijg je elke week, naar mijn mening, betere rewards dmv pakketten of munten.

Vergeet ook niet je coin boost te gebruiken, als het kan en je hebt genoeg punten neem eerst de hoogste die van 1500 en 1000 dan pak je per wedstrijd een mooie bonus, om die te kunnen pakken moet je in FUT je rechter stick indrukken daar kan je dan coins boost transfermarkt vergroten gebruiken hoop dat je gauw een leuk team bij elkaar krijgt.

Heeft iemand ervaring met de 88 versie van Seedorf? :hugs:

Ik had zijn 85 die was top alleen gauw moe door zijn bagger stamina dus als zijn stamina beter is zou ik hem nemen.

Heb hem gehaald voor een gunstige prijs maar ik vind hem verschrikkelijk tot nu toe :sob: maar geef t nog even de tijd :hugs:

Na een tijdje tobben met tactieken en vooral maar alles aannemen van Youtubers etc, heb ik gewoon is goed de tijd genomen en zitten kijken wat ik nou Ă©cht lekker vind spelen. En ook welke spelers daarbij horen. Iedereen speelt 4231, ik heb het een tijdje geprobeerd, maar het is niks voor mij. De aanvallende middenvelders staan veelste verdedigend terwijl ik ze gewoon op “stay forward” heb staan. Dat werd dus niks voor mij. Nu ben ik weer geswitched naar m’n oude vertrouwde 41212. Met Neymar op 10 en MbappĂ© en nu nog Jesus if(85) in de spits. Met Fabinho als verdedigende middenvelder, KantĂ© en Pogba in een ruitvorm ervoor. Pogba gaat mee naar voor en KantĂ© blijft bij Fabinho. Op Fabinho en KantĂ© heb ik dekking van het midden ingesteld ipv dekking van de flank. Ook hebben hun allebei afsnijden van pass richtingen. Dit werkt echt ontzettend goed voor mij! Neymar heeft een vrije rol en schiet echt timed finesse na timed finesse tegen de touwen! MbappĂ© kruipt achter de linies met zijn snelheid, Jesus is meer het aanspeelpunt om de Ă©Ă©n twee mee aan te gaan. Heb deze tactiek en team sinds gister avond ingesteld, heb nu 8 potten Rivals gespeeld, alle 8 overtuigend gewonnen! Heb mezelf weer helemaal terug naar div 2 gespeeld. Alles gaat heerlijk soepel nu en het staat heel gebalanceerd. Nu gaan we Elite halen dit weekend!