FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Lekker man, goed om te horen dat het weer goed loopt.
Ik zelf heb in het begin ook wat tactieken proberen over te nemen van de pro’s maar ik kwam er ook al snel achter dat dit voor mij totaal niet werkte. Ben toen ook een beetje gaan kijken wat voor mij lekker speelt en ik kwam op de 4-4-1-1 uit. Kondogbia en Fernandinho als blok op het middenveld, heb hun op achter blijven tijdens aanval en hetzelfde als wat jij hebt, pass richting afschermen en het midden dekken. Hazard en Dembele laat ik mee terugkomen tijdens verdediging en die laat ik over de flanken counteren na een onderschepping.
Heb zondagnacht naar de WL livestream van Dani Hagebeuk zitten kijken en die legde uit hoe je de First-touch finesse doet. Gebruikte ditzelf eigenlijk nooit omdat ik de bal altijd huize hoog overschoot maar na zijn tips ben ik het nog wat gaan proberen en heb nu in zo’n 10 potjes al een keer of 8 op die manier gescoord en het is gewoon niet te verdedigen en heel moeilijk om nog met je keeper te bewegen.

Goed bezig! En nu die rust bewaren als het even niet loopt en elite moet zeker lukken :muscle:

Waar zou ik volgens jullie mij nog kunnen versterken welke positie en welke spelers ?

Ik zou aurier altijd opstellen op rechts achter. Daarnaast zou je je centrale duo kunnen upgraden? Verder heb je een leuk team hoor!
Ik heb Seedorf alweer verkocht. Beviel me totaal niet , heb er geen verlies mee gemaakt gelukkig.

Ik heb voor de komende weekend league 375 conditiekaartjes gekocht voor 800 munten per stuk. Die gaan we vrijdag verkopen als de WL begint. Heb nu 1,2 miljoen in kas.

Welke Icon voor het middenveld of de aanval raden jullie aan? Zou George best weleens willen proberen maar verder geen idee wie :blush:

Ik had al gedacht voor eriksen er uit te gooie en naar de bank te verplaatsen en om er pogba in te zetten
Hoeveel winst haal je dan uit 1 conditie kaartje ?
En waarom denk je is niet aan Marco van basten aleen phy en passen zijn niet zo sterk

Toch niet normaal hoeveel mensen uitgeven aan het “spelletje” fifa zoveel points daar zie je de fun toch niet meer in ?

Pogba is een mooie versterking . Uhm ik hoop rond dr 200 per kaartje :hugs:

Ik zou ze dan maar bewaren door al die pakketjes die verkocht worden denk ik dat ze rond de 800 coins blijven.

Ik speel precies hetzelfde formatie en spelerinstructies. Welke custom tactic gebruik je?

Daar had ik niet eens aan gedacht :hugs: Ach ja we zien het allemaal wel .

mijn eerste 100K pack en dan krijg je dit. Ik heb een bescheiden dansje gedaan door mijn knie maar dit is ziek!!!

en dit is 100k pakket nummer 2 :sweat_smile:

En mijn laatste zeldzaam megapakket

Jezus christus zeg, dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Gefeliciteerd man, hier doe je het toch voor, zulke packs.

Ik had uit m’n player picks Cazorla en Lindelöf en uit m’n pakketten als beste Milinkovic-Savic.

1 like

Ja niet normaal… zeg tegen mijn neefje voor de grap toen ik zag dat het een walk out van het is iets blauws… ooh kut het is echt blauw :sweat_smile: die andere waren ook lekker geweest dan had ik nog meer gevangen maar hier kun je alleen maar blij om zijn :innocent:

De Gea, Salah en Mbappe samen goed voor 1,7 miljoen ofzo. + die 1,2 miljoen die je al had.
Kleine 3 miljoen op de bank nu dan, kun je een leuke Icon van kopen.

Mbappe is niet verhandelbaar dis die kan ik heel goed gebruiken voor mijn teams Komt deze nog bij upgrade PL pack

nog eens 340Kofzo … dit is niet normaal

Lekker man daar doe je het voor de packking van Fifabenlux, ik heb nog nooit een TOTY gepackt mazzel pik hahaha

Ophouden nou hoor hahahaha

Wauw… Zal dit op YT zetten als ik jou was. Geloof niet dat dit eerder voorgekomen is uit alleen WL en Rivals rewards :scream: Ik pack weer helemaal 3 keer niks…

Ziek he! Het enige probleem is dat ik het niet heb opgenomen of kun je dit nog ergens terug halen? Want dan stuur ik dit meteen even maar packs met paskie :flushed:

Ja dat kan je terughalen geloof ik. Weet alleen niet precies hoe. Ben trouwens heel benieuwd naar wat je met je team gaat doen nu! Ik zou zeker voor Ramos Varane en Courtouis gaan nu. Of van Dijk laten staan en Ferdinand halen.