FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hoop het voor je @LiverpoolRed @Qwezychoco dat is mooi meegenomen!

Ga dalijk de pakketjes van de rui costa SBC openen en nog 15 premier league upgrade packs :blush:

Die PL upgrade packs komt telkens wel wat uit in tegenstelling tot de Spaanse (die ik eigenlijk nodig heb ivm mn team). 6 pakketjes met o.a. Lacazette, Sane, G. Jesus, David Luiz, Allison en Mahrez. Jammer dat ze onverhandelbaar zijn

TOTY sbcā€™s niks eruit, MM gedaan ook weer bagger nog een zootje premier league upgrade ook weer niks, club leeg geen spelers meer moet eerst weer sparen.


Ik heb deze er nog uit gehaald

Zojuist alle sbcā€™s voltooid. 7 packs te openen. Eerste pack was gelijk een walk out Chiellini. De rest was helemaal 3 keer niks helaas. Ik hoop echt op een toppertje haha. Ik heb nog 3 spelers nodig voor mā€™n eigen ā€œUltimate teamā€ en dat zijn Lala(86) Griezman en baby Blanc.

Dan ben je aardig op weg! Ik heb zojuist de sbc van Ballack voltooid. Geen walk outs uit mijn ultimate pack, en 2 100K packs. Maar goed dat was teveel van het goede geweest. Heb 1,5 miljoen over als ik alle conditiekaartjes heb verkocht.

Ben aan het twijfel om een flinke lading PL upgrades te doen in de hoop toch nog een toty te packen. Heb Kante en de Bruyne al eens uit deze packs weten te krijgen :sweat_smile:

Komen vandaag de spelers van de maand ? Of gooien ze dat naar volgende week vanwege toty :sweat_smile:

Ik denk volgende week, ivm dat Van Dijk ook in het TOTY zit en eventueel ook een POTM kaart kan krijgen.

Normaal doet EA bij TOTY promo niks anders er tussen door want de 85, 86, en 87 spelers zijn nu door de promoā€™s goedkoop, dus dan word de POTM ook goedkoper van, maar EA doet dit jaar alles anders dan voorgaande jaren dus het zal mij niet verbazen dat ze hem vandaag loslaten.

Ik hoop het . Heb mijn salah in de club gestald in de hoop dat hij vereist is al Salah hem wint

Ik heb geen flauw idee wie het zal worden Salah, Son, Pogba, of van Dijk, ze zaten elkaar op de hielen in de stemming, dus ik heb ook niets geĆÆnvesteerd omdat de kans groot is dat je de verkeerde hebt en veel verliest daardoor.

Weekend league begonnen 1/3 ik begrijp het niet meer :pensive::pensive:

Ik zal wachten tot vanavons na 19:00 als ik jou was. Overdag speelt het zo verschrikkelijk altijd op vrijdag en zaterdag :rage::rage:

Virgil van Dijk 89 kaart POTM sbc is er 500k is hij nu

Pfoeh wat een kaart zeg. Laat mij hee erg twijfelen om te gaan switchen van Spaanse verdediging naar BPLā€¦

Aardige kaart! Twijfel om hem te doen aangezien ik de futchamps kaart van hem heb. Heb wel veel spelers in mijn club die vereist zijn. Straks maar eens kijken hoeveel het me nog zou kosten

Flashback Ibrahimovic :heart_eyes: mooie herinneringen aan dit beest!
Mannen, ik heb 1,5 miljoen te besteden voor een Spits , liefst een icon. Wie kunnen jullie mij aanraden ? Dacht zelf aan een spitsen duo met Crespo en Messi :blush:

Ben er alweer klaar meeā€¦ 5 gespeeld 3 gewonnen. Heb weer zo ongelooflijk smerig verloren 2 keer. En begin dat toch zo zat te raken he elk weekend gvd weer hetzelfde. Ik heb echt het idee dat FIFA je gwn indeeld waar je mag eindigen als je daar al een paar keer bent geindigd en dan nooit meer hoger als dat mag of kan eindigen.

Tip voor de handelaren onder ons conditie kaartjes halen mensen ze gaan tussen de 400 en 500 coins op dit moment, heb er gelijk 200 gehaald heb nu eerst een market ban strak proberen om er nog 200 te halen, en volgende weekend voor 1200 a 1300 coins verkopen. Op de Xbox PS4 weet ik niet.

Pffff, FC Roelie packt zojuist toty Messi :scream: