FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

@Grunn1972 bedankt voor de tip! :muscle:

Heb UCL Road to the Final Lingard moeten verkopen om Zlatan te halen, maar ik moest zal die kaart van een van mijn favoriete spelers halen :heart:

Zlatan is echt een mooie kaart alleen jammer voor mij dat het niet ga lukken zit met te veel spitsen heb al tevez en sturridge :disappointed:

Zo denk ik ook ze doen met die flashback promo te veel spitsen heb zelf Hernandez al in een sbc gedaan omdat ik hem niet lekker vond spelen, maar Hernandez, Sturrige, Tevez, nu Ibra zijn veels te veel van dit soort zal volgende maand Rooney ook nog wel komen.

Je denkt van hmmm een leuke spits endan komen ze daar nog met spitsen en zit je te denken had ik maar beter gewacht…

Teamconditie neem ik aan?
Kan wel wat geld gebruiken haha

Wat denken jullie van dijk en de Bruyne verkopen om van dijk potm te kopen ?

Ik ben momenteel bezig aan mijn slechtste weekend league ooit. 12 gespeeld 7 gewonnen. 5(!) verloren. ALLE 5 ONTERECHT. Ik heb dat zo vaak he deze FIFA, Als je aan het einde van de pot de statistieken bekijkt, heb ik 2 keer zoveel schoten meer balbezit… en ik raak minimaal elke pot 1 keer de lat en de paal :rage: Dit keer totaal geen last van de servers of iets dergelijks alles speet gewoon vloeiend en ik speel gewoon super goed maar afmaken lukt me gewoon niet… Dit is gewoon niet mijn FIFA. Zal hier nooit zo goed in worden als in FIFA 18.

Ja die bedoel ik gaan snel weer omhoog zitten al weer op 600 maar één week bewaren en ze zijn weer 1200 a 1300 coins

Klopt ik koop ze nu voor 600. Tijdrovend

Welke icon op CM:CAM raden jullie aan? Zit nu te twijfelen tussen Veron en Gerrard

Ik heb een keer écht geluk gehad met packs!
In de opgespaarde pakketjes van de afgelopen weken kreeg ik in het allerlaatste pakketje Vigril van Dijk TOTY! Nu kon ik niet Cristiano Ronaldo óf Ballack betalen, maar ze gewoon direct allebei kopen :smile:

1 like

Hoe kan je het best verdedigen op die time finishing ?? 4 keer trappen ze op doel en 4x erin onbegrijpelijk en hatelijk

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn team flink kunnen upgraden maar het speelt moeizaam en dat timed finishen is gewoon niet te verdedigen soms. 3-2 ga ik nu. Mja na de pack Luck van afgelopen donderdag klaag ik nergens over. Geloof het allemaal wel :hugs:

Het enige dat ik achteraf had moeten doen was Cruyff 91 halen en niet de sbc van Ballack doen , maar das achteraf :innocent:

Ik loop 15/10 :sweat_smile: Ga vanavond max 5 potjes spelen, en dan morgen de rest.

Hoop dat je er nog want uit weet te slepen!
Ik weet niet of ik nog ga spelen dit weekend … speelt gewoon niet dijn en heb alle spelers die ik kan verkopen verkocht. Iets in me wel gewoon heel veel PL en La Liga upgrade packs doen in de hoop dat er nog een leuke toty voorbij komt :innocent:

Heb dit al zeker 3 keer meegemaakt…

Apart!

la Liga upgrade pakketjes en dit krijg ik er weer uit . En deze uit een 2 zeldzame spelers pakket

Dit is allemaal untradeable toch?

Helaas wel ! Maar kan er wel een mooie sbc mee doen binnenkort :hugs: daar is het me eigenlijk om te doen in de stiekem hoop dat er jog een toty langs komt :innocent: