FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Het geluk is aan jou zijde, heb vandaag 20 Prem, en 20 La Liga gedaan niet hoger dan 2x 84 en drie 83 spelers dit kost een vermogen 900 coins per speler ga vanavond nog 25 Prem doen en dan hou ik er mee op.

Het kost inderdaad een vermogen! Maar dit is ziek :sweat_smile:

Ik kan hier echt met m’n hoofd niet bij :joy:

Ziek hè! En “maar” 200K uitgegeven tot nu toe

Ik heb helemaal geen pack luck en heb nu de middelen ook niet meer :joy:

Zlatan is echt ziek trouwens

Hier nog één! En maar blijven denken het komt wel :joy:

helaas is het geen Messi, Modric of Ramos maar ben er ontzettend blij mee. Heb nu niog 1.050.000 met nog 250 conditiekaartjes die verkocht moeten worden. Wie zouden jullie halen voor links half en in het doel…

Nu mijn team in game:

Zo begin ik voor de chem:

2e is Mn team voor chem

Links half TIF Anderson zou prima passen of Neymar misschien. Deed net weer twee prem. Twee walkouts achter elkaar twee x if Fraser

Neymar of Anderson zou daar perfect passen inderdaad :hugs: dan heb ik nog 780/800K over. Even kijken hoe ik van dijk weer op vol chem krijg :hugs:

Allison of vd Sar of Fabinho pack net weer Auba En daarna Ozil 4 walkouts achter elkaar ga straks nog voor 250k proberen dan ben ik blut

Ongekend! Ze moeten je echt hebben hè. Hopelijk heb je dan meer geluk. Dacht indd aan OTW allisson TIF Anderson en de rest van de munten denk ik op te maken aan de PL en LA Liga upgrades wie weet heb ik jog meer geluk :sweat_smile:

Of ik ga even uitzoeken of ik met al die hoge kaarten al een flink begin kan maken aan de SBC van George Best of die van Raul

Speel net de eerste pot weekend league van vandaag. WAT EEN VRESELIJK SPEL. Ik heb 17 schoten waarvan 14 op goal. Hij heeft er 4 waarvan 2 op goal. 2-1 verloren :rage::rage::rage: Vreselijke button delay ook weer. Kut spel.
Slechtste weekend league tot nu toe. 17 gespeeld 11 wins, al 6(!) keer verloren :rage::rage::rage:

Ben pas begonnen en zit nu momenteel met dit team:
20190112_212220
Speelt lekker weg en win er opzich veel potjes mee. Verder nog wat tips? Probeer zelf nog wel eens de Serie A upgrade om te kijken of er wat uit te halen valt. Spaar nu zelf voor Naingolan, Koulibaly en Handanovic. Mocht ik die spelers hebben, kijk ik weer voor de volgende versterkingen per positie. Tot nu toe speelt het lekker!

Heb voor meer dan 250k Premier League upgrade packs gedaan en heb wel 15 walkouts gekregen maar geen TOTY heb zoveel dubbele hoog rated spelers gekregen dat ik POTM van Dijk maar heb gedaan om ze niet te hoeven discarden heb wel de Gea ingeleverd en ongeveer 100 team fitness moeten verkopen voor de laatste sbc club is leeg maar dan heb je ook wat. Uit de packs kreeg ik helemaal niks

Nice! Van Dijk is klasse

Hele mooie kaart van mister van dijk! Het is wel absurd hoeveel. Informs je nodig hebt voor deze kaart , niet :sweat_smile:? Hij krijgt wel een winterupgrade binnenkort dis dan zal hij 91 ofzo zijn denk ik.

Ik heb de rivaldo sbc gratis gedaan tot dusver. Moet alleen nog een icon kopen waarvoor ik een Ultimate packt terug krijg. Enerzijds wil ik hem voltooien die kan ik in de toekomst gebruiken voor een betere icon , anderzijds kan ik ook gewoon nu een icon kopen die ik nog kn gebruiken in mijn team zoals van der sar wat wel een echt jeugdheld is :ok_hand: what to do?

Ja ongelofelijk hoeveel informs je nodig bent maar ik kreeg gisteren 6x IF Fraser 84 en 5x Sakho 83 en ik had nog 6 untradeable informs ik moest alleen 2 informs kopen voor de link in de Nederlandse sbc. Als ik jou was zou ik als je alleen nog maar een icon moet inleveren voor de Rivaldo sbc hem afmaken je kan hem later weer in een icon sbc gooien en je kringt een 125k pack erbij. Van der Sar lijkt leuk maar je hoort alle pro spelers dat het een slecht icon is net als Schmeigel de beste keepers uit vorige eeuw zijn niet best in de game, maar ja welke keeper is wel top, ik heb nu Alisson zijn gewone kaart en tot nu toe vind ik hem beter dan de Gea.

Gelukkig heb je dan toch nog wat aan de upgrades gehad hè :cold_sweat: heb van der sar gehaald omdat hij een van de goedkoopste icons is. Staat nu een aantal potten op doel en moet zeggen dat die pro’s verdomd gelijk hebben :joy: wat een knuppel is het en vooral met Zijn voeten ontzettend zwak! Die gaat zo de sbc in en dan haal ik inform Allison voor de komende tijd