FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Is gewoon zonder dat EA dat met zulke goede keepers heeft gedaan, maar ja dat is EA he, kijk naar Vidal bij Bayern een topspeler en gaat naar Barca en hij is ineens gehandicapt met de rollator over het veld zelfde geld voor Alexis Sanches niet normaal meer hoe EA dat doet.

Erg jammer inderdaad! Kreeg net subasic uit mijn ultimate pack :joy: helaas!

Ik heb Naldo in Mn pack en is ongeveer 20k houden jullie zo een spelers voor sbc of verkopen jullie ze ? Ik weet niet wat het beste is

Kijk naar het aantal schoten in mijn Draft wedstrijd :joy: Met moeite na verlenging gewonnen

Jij wint ze tenminste nog, ik verlies zulke potten altijd! Kijk maar weer. Van die 17 schoten gewoon 5 keer paal en lat geraakt. Ik word er echt helemaal gek van

@TomV ongekend! Dit gebeurt zo ontzettend vaak. Speelde daarstraks ook tegen iemand met een 81 rated basic teampjeā€¦ die jaagt gewoon een bal van 30 meter met Fred in de kruisingā€¦ 1-0 achter. Uiteindelijk 1-1 na penalties gewonnen. Had 35 schoten ofzo en hij 1 :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Ik verkoop ze volgende week als TOTY klaar is en de promoā€™s weg zijn is hij tussen de 8 en 12k te krijgen

Ik heb hem nog in een sbc gezet voor Zlatan kon het ni laten om hem te halen heb dan wel eerst fabinho totw moeten verkopen want had niets van geld meeršŸ˜ž

Heb de Bruyne verkocht voor 250k en alles opgemaakt aan prem player upgrade in meer dan 35 pakketen niet een walkout, voor het zoveelsre jaar op rij geen TOTY voor mij echt waanzin dat ik in al die jaren FOFA nog nooit Ć©Ć©n heb gepackt.

Ik heb net die packs open gedaan van sbc Zlatan en Mn beste speler is illaramendi :disappointed:nu heb ik nog 78k over voor een cdm of wel wacht ik en hoop ik op donderdag voor iets mooi uit Mn weekend league

Pfffff jongens, net in een zenuwslopende pot goud 1 binnengehaald. 4-4 na verlenging moesten we strafschoppen nemen. Ik pakte en scoorde ze zelf allemaal :joy:

Top gedaan! In elk geval weer 2 100K pakketjes voor de komende week :ok_hand:

Nou ik heb helaas in mijn laatste wedstrijd elite 3 verspeeld met mijn nieuwe teamā€¦ Ging zoals bijna altijd 15 om 5 na de eerste 20 wedstrijden, en daarna moest ik er uiteindelijk 4 winnen voor elite. Ik won de 1e 3 moeizaam, maar toen was ik kansloos. Aankomend weekend weer minder tijd maar weet zeker dat elite mogelijk is.

Ik had de Ibrahimovic sbc gedaan en wilde hem graag in mijn basis en zodoende ben ik tot de volgende opstelling gekomen:

In-game speel ik 4231 met Larsson op CAM. Dat werkte verassend goed. Wat misschien opvalt is dat ik mijn rode inform Immobile niet meer in de basis heb, ondanks hij erg goede statistieken voor mij had. Ik wilde eens wat anders proberen en denk dat Zlatan elite waardigere spits is dan hij.

Had trouwens direct toen de Zlatan sbc uitkwam baby icon Larsson gekocht voor 610k, omdat hij bijna wel moest gaan stijgen door die groene link met Zlatan. Dat deed hij inderdaad. Verkocht hem de dag erna voor 840k! :grinning:

Leuk team en erg jammer dat het net niet gelukt is! Slimme zet om Larsson te kopen gezien de groene link met Zlatan. Erg lekker ook dat je hem met winst hebt kunnen verkopen

1 like

Hoe is iedereen zā€™n WL gegaan?

Zoals bijna iedere andere :yum: Eerste 10 gaan goed, 2e 10 matig dus sta ik 15 om 5. Laatste 10 gaan weer prima en eindig goud 1. Zo gaat het bij mij vaak dit jaar :sweat_smile:

Zat gisteren nog even door mijn club te bladeren had nog ongeveer 200 positie wissels CA CAM die ik in het begin van fifa bij elkaar gesniped had heeft me nog 400k opgeleverd, heb alles in upgrade packs gestopt vandaag, ik denk met tussen door inleveren de spelers uit packs dat ik er ongeveer 65 packs heb geopend en helaas maar drie walkouts 2x IF Fraser en 1x Ederson dus 400k weggegooit in bagger packs, in mijn laatste kans dit jaar op een TOTY het mocht helaas niet zo zijn.

Ik heb precies hetzelfde gedaanā€¦ en het leek wel alsof de walk outs verstopt waren :cold_sweat: 5ealk outs in 50 packsā€¦ kreeg er otamendi en 4x fraser hahahaā€¦ had beter la Liga kunnne pakken :sweat_smile:

Goud 1 geĆ«indigd in de weekend league. Verdedigend staat het beter met Ballack erbij maar had de overige munten beter in een topper in de spits kunnen investerenā€¦ mis echt teveel kansen :rofl:

Ik ben Goud 3 geƫindigd 1e 3 matchen waren slecht op vrijdag avond daarna zaterdag alles afgemaakt en had er meer van verwacht mss teveel matchen op 1 dag gespeeld en de focus niet meer 100% nu alles op division rivals zetten

Hoi, ik zoek een kleine tip voor welk team ik zou gebruiken!

Op dit moment heb ik zelf dit team: https://www.futhead.com/19/squads/496876/
Het enige probleem wat ik met dit team heb is Benjamin Mendy. ik vind hem niet goed genoeg in dit team. Daarom dacht ik deze speler aan te passen, en kwam ik uit op dit team:

Dit lijkt me zeker wel een goed team, maar ik zou David De Gea moeten opgeven die ik zelf super vond spelen. Wat vinden jullie van Neuer? Of weten jullie hoe ik de lb kan aanpassen zonder De Gea te moeten wisselen?