FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik zag hem deze week zo vaak voorbij komen en kreeg me een partij doelpunten om de oren dat ik deze geweldenaar zelf ook maar gedaan heb voor dat ik spijt kreeg dat ik hem had laten liggen, ik hoorde sommige mensen zeggen dat deze kaart beter is als CR7. Was samen met untr spelers 120K voor hem kwijt dure supersub hahaha.

Het is echt een topper! Zodra ik hem volle chem kan geven dmv icons gaat hij meteen de basis in!
Ga nu 4-0 in de weekend league.

Wat is jouw opstelling ?

Heb ik gemerkt hoe goed hij is, ben hem deze week in rivals bijna elke wedstrijd tegengekomen en elke long shot ging er bij mij in mijn keeper had geen antwoord op hem daarom heb ik hem ook gedaan.

Dammmn weer geen pack luck, rival untr 4x 15K , 2x 35K, 2x 50K pakketten een 50K en een 55K van de Ibra sbc en de 5 pakketjes van MM en alleen Pickfort als bord speler pfff.

Nog interessante enigzins betaalbare en leuke Future Stars spelers?

Calvert-Lewin lijkt me wel nice

Die is zeker goed! Wilde TAA kopen toen hij 450K was via de telefoon. Dacht wacht wel tot thuis en nu is die veel duurder pfff :sweat_smile:

Ben al weer helemaal klaar met weekend league, word gestoord van dat time finisch elk schot gaat er in, ong gelijk opgaande strijd ben zelfs nog iets beter maar bij hem gaat bijna alles erin en bij mij haalt zijn keeper alles eruit.

Hier net het zelfde ik kom er gewoon niet uit en als ik op doel trap is de keeper altijd in de juiste hoek ongelofelijk

Wat denken jullie dat er gaat gebeuren met de prijs van de Future Stars? Ik vind die Eder Militao echt een leipe kaart en wil hem graag halen, alleen weet ik niet of het slim is om dat nu al te doen.

Denk dat ze sowieso na de Weekend League iets zullen dalen. Maar vertrouw niet te veel op mij, want ik heb weinig verstand van de markt op Fifa :joy:

Heb wat van die bronz packs geoepend en best wat spelers voor veel kunnen verkopen. Weekend league gaat ook lekker 11-1 tot nu toe.

Van 14-1 naar 14-4 3 penaltieseries verloren. 2x goal tegen in de 90e min en 1 vieze kick off goal in de 119e min zoooooo frustrerend

Edit ; zelfs naar 14-6 gegaan… er gebeuren gekke dingen hiero :sweat_smile:

Wat denken jullie ? Is echt niet duur om frenkie de jong te halen en in wedstrijd vorm zou ik zo spelen

Ben van 2-2 naar 2-6 en dan naar 4-6 gegaan twee keer strafschoppen kan ik echt niet winnen en twee keer finaal weggespeeld door pay to win accounts

Die pay account teams wordt je echt niet vrolijk van :cold_sweat: wij moeten het gewoon van pack Luck hebben en zelfs dan naaien ze je waar he bij staat…

Net voor ongeveer 150K Crespo SBC gedaan . Rivaldo hierbij ingeleverd. Ben benieuwd wat hij me gaat brengen

Gelijk weer een pay to win en gewoon de betere zijn maar zijn TOTY Messi en inf Griezman en inf Suares en Ucl Bale schieten gewoon alles erin en dan achterin TOTY Ramos en Inf Pique en de rest allemaal inform of ucl, word echt gek van die teams ga nu 4/7 en 6 pay to win accounts tegen gehad gewoon belachelijk dit, en ja zonder extreem goede pack luck kom je nooit dichter bij.

En weer een ongelovelijk wat een teams ik tégen kom deze heb ik dan nog weten te winnen na 120 minuten pfff Vardy ging er gelijk af voor Ibra

Dat zijn echt zieke tegenstanders! Ga nu 20 om 7. Baal echt van gisteren daar hebben ze me echt weer Elite door de neus geboord. 2 potten verklote ik zelf door geen balbezit te houden en hem dom te verspelen in de 90 min…
hopelijk win ik de laatste 3 potten en haal ik het alsnog :blush: lesje voor de toekomst is mijn potten beter verdelen over het weekend, wanneer het kan.

Vorige week in laatste pot elite verspeeld en heb niks aangepast in mijn team en ga nu gewoon 13 om 7. Geen idee wat er aan de hand is…