FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik ben van 4/7 naar 8/8 gegaan speel ik de zeventiendepot sta 1-0 voor in de 90ste minuut komen 3 minuten bij ook die zijn om mijn tegenstander zet ook geen druk meer dus ik speel met van Dijk de bal terug op Alisson en leg de controller naast me neer, wat denk je doet die mongool zijn benen wijdt en rolt de bal gewoon tussen zijn benen door het doel in verlies de wedstrijd op strafschoppen, dus 8/9 en Alisson gelijk verkocht Edersson nu maar proberen.

Helaas geen elite verloor tegen de verhouding in met 1-0 van dit team

Er moet een latje trap toernooi komen dat win ik net gemak :joy:

Ziek team jammer dat je door dit Elite niet hebt gehaald ik ben wel klaar met WL heb op deze manier totaal geen zin meer in dit spel.

Ongekend allemaal dit! Loop nu op 1 pot elite mis. Volgende keer als ik vlak voor tijd voor sta en de bal onderschep speel ik alleen nog maar breed . Niks meer na voren … lekker lelijk maar het zou me al meerdere keren elite hebben opgeleverd

Dat doe ik ook, maar nooit meer terug op de keeper, toen ik de controller neerlegde raakte ik volgens mij per ongeluk iets aan denk ik dan maar anders kan mijn keeper toch nooit de benen wijd doen en de bal doorlaten rollen zo het doel in, anders is het wel een hele rare fout in FIFA, waar ik niet raar van zal opkijken er gebeuren wel meer rare dingen in FIFA.

Ja dat moet haast wel anders is het wel heeel klote! Nja ik doe dat dus niet… let ook veeeel te weinig op de tijd. daar valt veel winst in te halen :blush:

Uiteindelijk weer mijn abonnement op goud 1 verlengd. Met nog 2 wedstrijden over gehaald, dus weer dichtbij elite.

Wil nu mijn team wat aan gaan passen met een Futere Star speler er in. Dus ben benieuwd naar volgende week.

Van 13-0 naar 14-4. Wilde al stoppen bij 14 wins, maar dat ging gepaard met heel veel frustratie, haha

Wat voor een tegenstanders kom ik tegen niet normaal en zelf gewonnen 2x penalty en Op de counter

Ben er sterk over na aan het denken of de sbc van de jong te doen. Maar wacht nog even om te zien welke sbc spelers er nog bij gaan komen :blush:

Ik ben ook nog aan het wachten tot de laatste dag eigenlijk denk dat er wel nog wat speciaals zal komen

Vreselijke Weekend league achter de rug weer. Goud 2… Weer zulke stomme potten verloren terwijl je gewoon veel en veel beter bent.

Ik ben op zilver 1 gestopt had nog 8 wedstrijden over maar had geen zin meer om te stressen tegen die belachelijke pay to win teams.

Hoe krijgen jullie het voor mekaar om op één weekend 30 wedstrijden te spelen?
Als een wedstijd 20 minuten duurt en dat 30 keer, is dat 10 uur op één weekend.

Haha ik vind het prima te doen. Kon vrijdagavond niet spelen doordat ik naar FC Twente ging. Zaterdag had ik alleen in de avond een verjaardag en verder niks, dus kon ik toen 18 wedstrijden spelen. Zondag mooi uitslapen en toen de overige 12 potten gespeeld met de laptop ernaast met voetbal :kissing_smiling_eyes:

1 like

Wat denken jullie:

  • Eder Militao Future Star kaart gaat donderdag dalen, doordat hij vaker gepackt zal gaan worden tijdens de rewards, of
  • Hij zal duurder worden aangezien iedereen zijn Weekend League team koopt/afmaakt en hij is een erg goede WL-waardige kaart.

Ik speel ook nooit alle 30 wedstrijden heb ook nog een kleine hier lopen dus speel alleen in de avond dus kom nooit verder dan rond de 20 wedstrijden

1 like

Ben er ff een weekje tussenuit geweest en heb dus 2 weekenden niet kunnen spelen, maar als ik alle teams zie waar jullie tegenwoordig tegen komen en dan nu ook nog die future kaarten gereleased zijn wordt het alleen maar lastiger om een normale score neer te zetten zonder dat je geld in dat spel stopt. Had tot deze 2 weekenden nog geen weekend league gemist maar ik ga het nog een paar weken aankijken en als ik alleen maar tegen pay accounts ga komen ben ik toch ook van plan om er mee te kappen.

Ik ben ook echt een pannenkoek, wilde de SBC van Rui Costa doen en hoefde alleen de 86 en 87 team nog te doen, kom ik er net dus achter dat die SBC afgelopen is, dacht dat deze er gewoon de hele fifa bleef. Mooi mee genaaid.

Dit team wil ik gaan maken binnenkort.

https://www.futbin.com//19/squad/4429973

Na een week lang snipen en handelen heb ik mijn team even een upgrade gegeven met Son en
Baily ga deze week nog even wat rivals wedstrijden spelen om het team te testen voordat we vrijdag weer weekend league mogen gaan spelen, dit is nu mijn team.
Grunn