FIFA21 - Club gezocht

HSV

Hannover 96

  1. FC Nürnberg

Swansea City

Stoke City

Middlesbrough

Blackburn Rovers

Nottingham Forest

1 like

Thanks! Eventueel nog spaanse toevoegingen? Wil uit deze 3 comp een vergelijking/ideaal plaatje maken (Duitsland,Engeland, Spanje) Frankrijk/Italie zie ik minder zitten tenzij iemand hier een bijzondere mogelijkheid ziet!

Espanyol
Tenerife
Malaga fc
Rayo Vallecano
Mallorca

1 like

Net zoals in elke fifa ben ook ik opzoek naar een langdurige carrière…

Zelf dacht ik aan volgende clubs…

Benfica : Europees een mooi verhaal proberen neerzetten…

Leeds : trachten te overleven en af en toe eens uithalen tegen de toppers en in het bekerverhaal iets proberen te bereiken…

Everton : de club naar een nog hoger niveau te brengen…

Lille : trachten PSG van de troon te stoten…

Of een Belgische club… Gent / antwerp

Benieuwd naar jullie mening…

Benfica lijkt me wel mooi, vooral omdat ze er een pak faces bijgekregen hebben. Nadeel is wel de zwakkere competitie.

Ik zou voor Everton gaan al is de uitdaging een stuk minder groot dan voorheen.

Idd de competitie is aan de zwakke kant daarom dat ik twijfel

Idd everton beschikt over een meer dan een degelijke kern… met Everton kan je enkel presteren en hopen dat je een gunstige positie weet te bemachtigen in de competitie

Ik wil graag in Spanje aan de slag, maar vind maar geen geschikt team. Heb al bijna alles overwogen, maar steeds gebotst op iets dat me stoort. Zo heeft Iglesias van Betis een geweldige baard, maar geen face ingame. Dat wordt dus iets voor als er ooit faces geïmporteerd kunnen worden (PC only). Ook wel belangrijk: omdat de onrealistische transfers van de AI me mateloos storen en er vooralsnog geen mogelijkheid is om die terug te draaien (via mods, PC only) wil ik met de eerste transferperiode uit starten. Daardoor: geen Sociedad, want Silva (en de rest van de ploeg) is zeer snel moe en er is geen alternatief.

TLDR: ik wil een team met zoveel mogelijk faces en voldoende sterke bank, maar geen topteam. Shoot!

Als Betis en Real Sociedad afvallen dan blijven er niet heel erg veel opties over denk ik. Neem aan dat Atlético ook onder de topteams valt voor je? Villarreal lijkt me een mooie optie, zeker nu ook Pau Torres een real face heeft. Prima mix qua leeftijden in de selectie, paar jonge talenten maar ook wat oudere spelers waardoor je door kan selecteren. Chukuweze heeft helaas geen real face, maar zo zal er overal wel wat zijn gok ik.

2 likes

Waarom geen Bilbao? De uitdaging met spelers uit het eigen Baskenland kopen is aanwezig en ze hebben daarnaast ook nog een geweldig stadion. De faces weet ik eigenlijk niet …

1 like

Bilbao staat sowieso nog op m’n lijstje!

En sevilla? Overal wel goede vervangers op de bank en een mooie ploeg. Op fifa 20 een leuke carriere mee gehad!

Geen vervanger voor Navas en wel erg weinig faces. Toch bedankt!

1 like

Club gezocht: ik ben op zoek naar een club uit Duitsland, Engeland of Frankrijk. Mag een degradatiekandidaat zijn of een club uit een lagere divisie. Het liefst met eigen stadion en met één of meer veelbelovende vedettes.

Iemand tips?

Duitsland HSV Hamburg, Hannover 96, FC Nürnberg. Engeland. AFC Bournemouth, Watford.

Ik kan je Dusseldorf aanraden! Mooi stadion en een fijne selectie om evt uit te breiden!

Ik ben zelf bezig met een carriere bij Stuttgart, persoonlijk vind ik dat ze een mooi stadion hebben en een goede ploeg om mee te knutselen

Eintracht Frankfurt is ook wel een aanrader.

FC Köln . Stuttgart en Mainz. Voor al Mainz draait niet goed dit jaar.