FIFA 22 - Algemene Discussie

Juventus komt terug in de serie A ipv Piemonte, Internazionale verdwijnt juist

Da’s toch weer triest.

Daarom ontwijk in de serie A. Terwijl dat toch qua clubs en spelers een prachtige competitie is

Van juve wist ik wel maar dat Internationale verdwijnt is dan weer wel een ramp

Nu ervaar ik bij interland voetbal dat het spel hapert. Soort van LAG, net of dat je online speelt. Niet te doen.

Had gezien dat ondanks inter exclusieve contract heeft getekend met konami EA wel nog altijd recht heeft om alles te gebruiken buiten real faces

Dit is mij ultimate team

Ik heb nu 170k wat moet ik doen?

Normaal is het toch net andersom?

Niemand een idee wie ik moet kopen?

Ik zou FUT laten voor wat het is en beginnen met de carrière-modus.

Volgens bronnen gaat fifa 23 player careermode zoals the journey worden

Wil je die bronnen ook delen?

Hoezo fut laten?

Ik speel ook al carrière

Refifa zogoed als alles

wil er iemand een ultimate team maken voor 200k met messi neymar mbappe de bruyne en van dijk
messi de bruyne en van dijk heb ik al die tellen niet meer mee

Persoonlijk zou ik dan zoiets doen:

Het zou leuk zijn als je een jeugdteam kunt maken en hen een contract geeft van maximaal 1 seizoen alvorens ze weggaan of doorstromen naar de senioren.

Dat vind ik ook jammer dat je jeugdspelers geen contract kunt geven in het jeugdteam.

Haha wat een spel. Ik wist al dat je geen voorseizoen kon draaien als je ook bondscoach was maar nu geeft Witsel aan te stoppen als international. Midden op het WK, dus is hij ineens onbeschikbaar (nieuwe seizoen) wat een drama is het eigenlijk ook

2 likes

Aha dat was dus de reden dat ik in seizoen 2 geen voorbereidingstornooi had :grin: