FUT 19 Web App & Packs

Geen idee hoelaat de web app komt maar verwacht eind van de middag of begin van de avond! Heb nooit echt iets bijzonders gehad uit de packs die je gratis krijgt! Zal leuk zijn als je er wat uit trekt

En mijn vraag is of de web app alleen op de pc komt of ook op je smartphone?

@Alwin. De FUT 19 WEB APP komt op alle platformen zoals iPad en of iPhone. Net als vorig jaar kan je daarvoor de companion-app downloaden:

image

@Alwin ik had gehoord op een interview van EA dat de release van de companion app iets later is dan de update van de fifa 18 companion app. Je kunt dus beter nu alvast de app van fifa 18 downloaden.

Heb de app al van FIFA18 denk dat je die gewoon kunt updaten woensdag

ja klopt! Dan kan de voorpret beginnen…

7 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Algemene FIFA 19 Ultimate Team Discussie

@Alwin, Misschien is het beter om tot woensdagmiddag te wachten voordat je 100 euro aan packs gaat openen, want dan zit er nog geen totw in pakketten en woensdag middag komt er een ziek team beschikbaar! Is maar een idee :wink:

Ja daar heb je wel een punt! Misschien is dat idd beter jah :sunglasses: bedankt voor de tip

wordt waarschijnlijk wel moeilijk om nog geen packs te openen :joy:.
Ik ben echt hyped voor het spel en als het dan uit komt nog een dag wachten met pakketten openen wordt wel een uitdaging.

Super verslavend dan doe ik dinsdag gewoon een paar pakketjes en dan woensdag met de team of the week de rest :sunglasses:

Wat zijn de vereisten om op de Web App te kunnen? Heb FUT 18 een tijdje niet gespeeld nu, maar wil met FUT 19 weer gaan starten.

Gewoon een wachtwoord en gebruikersnaam aan maken en je kan aan de slag

Weet iemand of je FIFA pionts al kan kopen op de weg app?

@Alwin vorig jaar kon dat wel. Heb toch hele pack openingen op youtube gezien met fifa punten. Ook omdat je de punten op fifa 18 mag meenemen naar fifa 19

Vorig jaar moest je fut 17 toch een bepaalde tijd gespeeld hebben?

Oké thnx

Maar op de PlayStation packs openen is toch leuker dan via de app dus ga dat toch niet doen denk

Denk dat de webapp pas online gaat vanaf 18 u. Net zoals de voorbije jaren. Maar met ea weet je nooit.

Ben al heel de tijd aant proberen maar nog niks online de web app

Ik zie ook nog niks.

Zeer frustrerend… Ik wacht al een hele dag. Zou me niet verbazen dat ze het morgen pas lanceren ofwel vlak voor middernacht aangezien het dan ook nog de 19de is…

Ze maken er een enorme twitter show van. De heel de tijd packs van fut 19 en beste spelers en beste techniek en beste classics. Ze laten iedereen geduld uitoefenen.