FUT 19 Web App & Packs

Ben in ook benieuwd naar om Fred

Niet te veel vasthouden aan workrates. Je kan de instellingen ook per speler aanpassen dat een altijd achter blijft bij de aanval

Ook dat ja! Maar de moeten wel body hebben @thebriann dus ze hebben we gelijk je moet ook een ballen pakker hebben

Klopt maar hoeft dan niet perse om kracht te gaan ben k achter gekomen de afgelopen jaren

Oké thnx man!!

Heb ik een vraagje
Spelers zijn nu redelijk te betalen en stijgen ligt.

FIFA komt vanacht uit worden spelers dan duurder?

Vaak wel maar gaat dan om specifieke spelers met high pace dribbelen enz iemand zoals ali zal meer stijgen dan wijnaldum of iets

Ja idd klopt helemaal @thebriann

@Zimooo9 en @Alwin Ik zag het zelf ook op Youtube over Fred en dat die niet te koop was, gelukkig kon ik hem op de web app snipen al ben ik er wel 2 uur mee bezig geweest voor ik hem had, heb ook nog geprobeerd om Davidson Sanchez te krijgen maar na drie dagen geef ik het op. Als ik met Fred heb gespeeld laat ik jullie horen wat ik van hem vind.

Heb fred ook ben benieuwd laat het wel weten straks

Sanchez kreeg ik ook niet gevonden

Nog zoveel uurtjes

BIJNA!!!

zit aan iets van dit te denken. Puur omdat ik altijd met Italiaanse competitie begin en nooit weet wat de prijzen van bpl doen


Daily rewards zijn er weer. Let wel op. Het zijn niet meer zulke goede pakketten als voor de problemen. Ik denk eigk dat ze die pakketten te goed vonden en dat nu dus hebben bijgesteld, want ja… als iedereen al goede spelers packt, koopt niemand meer fifapunten…

1 like

Beste speler 80k waard beetje slechte pak openingen gehad met 1 inform van 10k nog bijna 8.000 pionts gebruikt

@Alwin en @Zimooo9 als ik eerlijk moet wezen vind ik Fred iets te klein hij verliest veel duels, en dan heb ik het alleen nog maar over de Squad Battles die ik dan wel op Legendarisch speel, online heb ik hem nog niet getest. Over Vardy ben ik toch wel blij verrast is sterker dan ik dacht en scoort ook nog makkelijk.

Ik heb mijn team weer iets aan gepast was niet tevreden over de verdediging.
En voor Deulofeu wil ik nog een vervanger halen, iemand goedkope tips?

https://www.futbin.com/19/squad/103831

Heb Fred verkocht echt kut speler

Haha. Wie heb je op zijn plaats gezet dan?

@Daan_FIFA

@Alwin leuk team, hoe vind jij Gabriel Jesus? Ik zelf vind heb een stuk slechter als in de vorige FIFA en heb Vardy er weer in gezet, en ben ook wel benieuwd naar Mkhitaryan?

Ik heb inmiddels een aantal spelers geprobeerd, Son, Jesus, Baily, Deulofeu. maar vind de meeste niet zo tof spelen voor dit moment, Son was nog wel goed, maar ik kon me geen goeie rechtsbuiten permitteren. Ook vind ik dit toch wel de moeilijkste FIFA van de laatste jaren om onder controle te krijgen, op squad battle ben ik maar weer terug gegaan naar prof om toch het spel weer meer door te krijgen en bij division rivals ging het ook niet best, ben ik division 6 geplaatst na 1-2 1-2 2-0 5-2 en 1-6 2x winst en 3 x verlies. Ben best benieuwd hoe jullie het tot nog toe afgaat. Dit is nu mijn team om eerst mee verder te gaan.
https://www.futbin.com/19/squad/135603

Dus dit team kost 200 euro???

Jij zegt het, ik dacht het… :wink: