Prima keuze om Mustaffi te laten vertrekken, jammer dat hij geslaagd is bij Arsenal. Jammer dat de twee jeugdige spelers ook mogen vertrekken, ik hoop op een Engelse versterking achterin.
Haha, wat ‘n voorspelling, zeg! 
Hopelijk haal je Upamecano binnen! Jong, beloftevol, meer dan degelijk! Al kan je de opstapclausule mss activeren eens je de drie uitgaande transfers gerealiseerd hebt!
Al zijn de andere namen ook zeker niet mis! 
Upamecano is wel echt wat er al jaren bij Arsenal ontbreekt: een jonge verdediger die in potentie wereldtop is. Weg met de middelmaat centraal achterin, hopelijk kan je hem binnen halen.
Even tijd voor een update. 
Bedankt voor de reacties. @db1512 @Matthi9s @Jochem
Niet Upamecano, maar Konaté maakt de overstap naar Arsenal

Arsenal heeft haar nieuwe aanwinst voor de defensie waar het nog naar op zoek was te pakken. Niet Dayot Upamecano, maar Ibrahima Konaté maakt de overstap naar de Premier League. De Franse verdediger van RB Leipzig vertrekt voor 45 miljoen euro naar The Gunners en ondertekent een vierjarig contract.
Zo komt er een eind aan zijn periode in de Bundesliga. Konaté was geen onbetwistbare speler bij Leipzig door de aanwezigheid van onder meer Upamecano en Lukas Klostermann. Ook Nordi Mukiele, die de laatste tijd wel meer als rechtsachter speelt, stond een doorbraak van de jonge Fransman in de weg tot nu toe.
Afgelopen seizoen kwam het Franse talent slechts acht keer in actie voor RasenBallsport. In totaal speelde Konaté 74 wedstrijden voor de ex-club van huidig Chelsea-spits Timo Werner.
Bij Arsenal kan hij mogelijk wel een vaste waarde worden voor de toekomst, want Konaté wordt nog steeds als een van de defensieve diamanten gezien van de huidige generatie. In het hart van de verdediging staat tot nu toe nog altijd David Luiz, die wel meer als verdedigende middenvelder zou gaan spelen.
Ook Gabriel Magalhães en Rob Holding zijn nog andere opties voor hoofdcoach Mikel Arteta. Die laatste leek eerst in de etalage gezet te worden, maar zou nu toch nog een kans krijgen. De Engelse centrumverdediger maakte tot nu toe nog geen al te sterke partij en zijn krediet leek bijna op, maar daar lijkt verandering in gekomen te zijn.
Shkodran Mustafi en Calum Chambers hebben de Noord-Londenaren verlaten voor respectievelijk Atlético Madrid en Norwich City. Het duo leverde Arsenal een optelsom van dertig miljoen euro op.
Mooie aankoop! Gebruik je Gabriel niet als vaste basisspeler? Lijkt mij toch wel je sterkste centrum verdediger.
Begint aardig vorm te krijgen je elftal. Hopelijk brengt het Arteta prijzen.
Verrassende transfer, ik ging er vanuit dat je je toptarget ging binnenhalen, maar als ik het artikel zo lees, heb je er toch ‘n toekomstige topper bij! 

Hopelijk een speler die de defensieve problemen voor Arsenal op kan gaan lossen. Ben benieuwd naar hoe het zal gaan!