Manager Story | AFC Ajax - succesvolle lijn doortrekken

1 like
1 like

2 likes

Interessante story. Ik heb iedere FIFA ook een CM met Ajax en de jouwe ga ik zeker volgen! Ik zag dat deze story ook in het Engels op fifaforum staat. Wel nice dat je het in twee talen oppakt! Ik probeerde mij te verdiepen in de nieuwe hoofdcoach. Klopt het dat dit een ‘fictief’ persoon is?

Ga je Dest behouden? Succes :slight_smile:

Ben benieuwd, ik ga je story volgen. Vond het jammer dat je vorig jaar stopte met je story van Wisla. Zou je er een probleem mee hebben als ik ook een Ajax story zou starten? Is misschien voor de bezoekers wat minder interessant als er 2 story’s zijn van Ajax, maar ik zat er ook aan te denken om er een te beginnen.

Nee. Ik probeer de selectie zo te krijgen zoals hij thans is. Dus Dest en Lang verkopen; ook Klaiber en Klaassen proberen te halen. Is gelijk een extra handicap in career mode.

Nee hoor, geen problemen mee.

De kop is eraf, de eerste FIFA 21 story is gestart! Hopen dat er veel volgen en dat career mode dit jaar positief weet te verrassen, veel minder dan afgelopen jaar kan bijna niet maar moet zeggen dat ik ook wel wat verwachtingen heb door het nieuws van afgelopen weken.

@D5981 veel succes met Ajax, benieuwd wat Marzec gaat veranderen tov zijn voorganger. Ik lees trouwens dat je vindt dat de spoeling op het middenveld en achterin dun is maar dat valt toch wel enigszins mee? Zeker als Klaiber en Klaassen komen.

Leuk om te zien dat je weer terug bent. Heb je story’s altijd wel tof gevonden in het verleden. Ik ga je zeker volgen. Succes met Ajax in ieder geval.

Stiekem baalde ik er wel van dat Stekelenburg als reservekeeper naar Ajax ging, had hem graag als eerste keus bij Heerenveen onder de lat gezien. Wel een uitstekende tweede doelman voor Ajax overigens, hopelijk kan hij her en der nog wat minuten gaan maken dit seizoen.

Leuk begin, ga je story met de mooiste club van Nederland zeker volgen! :wink:

@db1512

Ik vind Stekelenburg niet goed genoeg meer voor een basisplaats in Heerenveen hoor, wat ik tot zover van hem gezien heb.

Mooie overwinning op Utrecht! Jammer dat het defensief nog niet helemaal stabiel is, maar hopelijk zijn deze ‘kinderziektes’ er snel uit.

In ieder geval wel op schot in de voorbereiding, benieuwd naar het vervolg :slight_smile:

Goede overwinning op Utrecht! Denk overigens wel dat het voor Ajax (of welke club uit een niet topcompetitie dan ook) lastig wordt om echt aan te sluiten bij de Europese elite door het gemis aan TV inkomsten. Om het verschil te overbruggen moet je jaarlijks wel je beste spelers verkopen en komt er echt gigantisch veel druk bij de scouting te liggen om potentiële toppers te herkennen.