[Story] FC Groningen

Hopla, Champions League én een toptransfer van jewelste! Hopelijk kan Félix terug zijn prestaties van bij Benfica hervinden.

@Matthi9s we gaan het zien of Joao Félix zich thuis gaat voelen in Groningen

Aardige namen gehaald en flink met geld gesmeten zie ik. Benieuwd of de UEFA niet even om de hoek komt kijken met de financially FairPlay regels :stuck_out_tongue:

**De komende week zullen er geen updates komen ivm een vakantie in Portugal :slight_smile: **

@Jochem dat houden wij bij Groningen altijd keurig op orde :smiley:

Prima seizoensstart met Félix meteen in een glansrol. Ik hoop dat hij bij jullie kan ontploffen & eindelijk eens tonen wat hij in z’n mars heeft.

Na een goed eerste seizoen, ook een prima seizoenstart van het nieuwe voetbaljaar - maar eerlijk is eerlijk: dat mag ook wel met zulke spelers in je selectie.

@Matthi9s daar hoop ik ook op. Het is een speler die bij Milan eindelijk zijn draai lijkt heeft te gevonden irl

@D5981 de doelstelling is niet voor niets de dubbel…

Vol voor de titel gaan

Perfecte start zowel in de Eredivisie als op het Kampioenenbal. João Félix begint te renderen als ik het zo lees, ook de connectie met Vertessen lijkt te klikken?

@Jochem dat is ook de doelstelling

@Matthi9s Vertessen is allesbehalve zeker van een basisplaats. Momenteel staan Dallinga en Joao Félix in de basis

Lijkt voorlopig een tweestrijd tussen jullie & Twente. Al mag je er zeker niet van uitgaan dat de achtervolgende topclubs het hier gaan bij laten. Interessante gang van zaken …

@Matthi9s we zullen elke wedstrijd alles moeten geven, willen we prijzen pakken

Stevig aan de leiding in de Eredivisie! En Europees is het op en af, wat brengt dat voor jullie in het klassement?

@Matthi9s momenteel staan we op een twaalfde plek (genoeg voor de tussenronde)