FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Normaal gesproken kon je de Champions Cup aanpassen en zo de irl groepen in elkaar steken, lijkt me een groot min punt als dit niet meer zou kunnen.

@Spoon0612: het kan wel, had het gewoon even over het hoofd gezien hoe (met Y)

@Jochem: wat bedoel je juist?

@Scrum: sprintsnelheid en kracht wel, acceleratie niet. Raar, maar beter dan niets!

@LiverpoolRed: waar had je juist graag een screen van gehad? De badge op een shirt?

@Raindog

Heb je het idee dat er voordeel is voor je tegenstander als hij met timed finish aan speelt? Dus als ik het niet wil gebruiken dat dat nadelig is voor mijn spel?

Was op vakantie en heb gisteren voor het eerst 3 potjes de demo gespeeld. Vraag is dus: Moet ik me volledig concentreren om timed finish onder de knie te krijgen of behaal ik hetzelfde resultaat zonder?

@Luke

Deze kan ik je wel uitleggen. Timed finish geeft je enkel een voordeel als je het goed onder de knie hebt. Je kunt nog steeds wedstrijden winnen als je dit niet hebt, maar speel je tegen een tegenstander die misschien veel beter als jou is (in spel opvatting), dan kan timed finish dit goed compenseren door alsnog van zo iemand te kunnen winnen.

Ja en van de lay out tijdens de wedstrijd aub. Ben hier namelijk echt heel blij mee :crazy_face:

De Champions League badge die toont hoevaak een team de CL gewonnen heeft. Liverpool heeft er bijvoorbeeld een met 5.

Wel een hele toffe verandering overigens ! Promoveren gaat veel leuker worden hierdoor.

Ik hoop wel dat ze dat officieel gemaakt hebben. Je kan die badge namelijk enkel krijgen door hem 3x oprij te winnen, of 5x in totaal.

Zit het WK voor clubteams ook in het spel?

1 like

PES beschikt (helaas) nog steeds over de rechten van het WK voor clubs. Waarschijnlijk, zal dit volgend jaar een toevoeging worden wanneer die rechten ook vervallen.

Dalen spelers van 30+ jaar nog steeds zo snel in hun rating als in de vorige FIFA’s?

Ajax speelde er ook mee toch ?

@Daniel, ik dacht zelf ergens te zien dat de ratings veel minder omlaag gingen bij spelers boven de 30. Volgensmij op het oude forum of de website van FB :slight_smile:

Dat klopt Jochem, Ajax heeft hem ook 3x oprij gewonnen. Ze spelen overgrens met een badge van 4, omdat ze hem intotaal 4x gewonnen hebben.

1 like

Wat mij betreft is dit een van de beste veranderingen in FIFA sinds tijden !

Ook leuk om te weten: Dit stadion zit in de game tijdens de Journey:
image

Voor mensen op PC zal dit stadion hoogstwaarschijnlijk ook speelbaar worden in aftrap via mods.

Ik kan nu al niet wachten!

Is er nu iets veranderd aan het jeugdteam? Al is het maar de manier waarop je ze scout?

Nope, helemaal niets. Alleen de minifaces zijn anders, dat zijn nu gewoon afbeeldingen van de ingame face. Daar lijkt ook iets meer variatie in te zitten.

Waar is de 5 vs 5 mode . Daar was sprake van bij aftrap maar vind het nergens?

Dit is het eerste dat ik daar van hoor.