AFC Sunderland | Back to PL

Na mijn volledig mislukte carrière met Swansea City, ga ik nu beginnen met Sunderland na het zien van de Netflix serie. In deze carrière zal het een soort derde seizoen van de serie worden verzonnen.

1’

Mooi man, Sunderland. Via Netflix uiteraard de twee seizoenen gevolgd van de serie Sunderland 'Til I Die, dus Donald is geen onbekende. Ben benieuwd of hij weer met paniekaankopen gaat rommelen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

@UNIQ22 ik hoop in deze carrière de rust terug te brengen bij Sunderland. En met de aanstelling van deze trainer leuk en aanvallend voetbal op de mat te brengen.

2’

Na de aanstelling van de trainer zijn we nu aangekomen bij de doelstellingen van het seizoen 2019/2020

Doelstellingen

Lijken mij zeer realistische doelstellingen. Ben benieuwd of Hasselbaink het aan de praat weet te krijgen. Zou natuurlijk mooi zijn om Sunderland weer op een hoger niveau te zien acteren.

Leuk om te zien dat je met Sunderland begint. Ben zelf ook bezig met de serie, maar ben nog niet zover dus hopelijk spoiler je niet te veel :wink: Hopelijk weet Hasselbaink ze weer minimaal naar de Championship te loodsen.

Originele trainerskeuze. Zou mooi zijn als JF de club weer naar grote hoogten weet te stuwen.