AFC Swansea City | Dennis Bergkamp | Road to PL

Na veel misgelopen carrières en de zin in het speltype carrière, heb ik toch de plezier teruggevonden in zowel FIFA als in het maken van een Manager Story. Het eerste stukje zal gaan over de aanstelling van de nieuwe coach.

Leuk dat iemand weer eens een story begint. Misschien dat ik er ook eens één ga beginnen. Heb denk genoeg tijd :wink:.

Bergkamp is een mooie aanstelling. Is in Engeland nog steeds heel erg geliefd, en Swansea is een mooie club. Ben benieuwd wat hij er van kan maken. Succes iig met je story!

1 like

Bedankt voor je reactie @Damian! Ik hoop met deze Story andere verfende FIFA spelers aan te sporen tot een Manager Story. Tot nu toe is het erg slap met deze Stories.

Samenvatting

Gaat Bergkamp alles met de bus en trein doen? Aangezien hij vlieg angst heeft, klein detail. Hoop niet dat ik je demotiveer nu, haha. Succes met de Swans

1 like

@Spoon0612 Als hij het als speler kon waarom dan niet als coach ?

1 like

Het was ook cynisch bedoelt.

2 likes

@Aron1997 vanuit Londen zijn de meeste PL clubs wel een stukje beter te bereizen dan vanuit Swansea natuurlijk.

2 likes

Leuk! Ik kijk uit naar je story en verloop van carrière.

1 like

Dat is natuurlijk wel waar, goeie opmerking :slight_smile:

1 like

Erg leuk om te zien dat er weer iemand met een story begint. Het motiveert inderdaad ook wel om er zelf weer eens mee te beginnen. Ben benieuwd naar het vervolg!

Bedankt voor jullie reacties! Ik weet zeker dat Bergkamp vliegangst heeft dus zul je in het volgende stuk zien dat er rekening mee wordt gehouden. Hij is niet in Amerika dus kan zich redelijk eenvoudig verplaatsen binnen de VK.

Samenvatting

Swansea City - Sandhausen SV 3-1
:soccer: 8’ Ayew (Brewster)
:soccer: 14’ Ayew (Brewster)
:soccer: 31’ Bouhaddouz
:soccer: 82’ Ayew (Fulton)

SK Brann - Swansea City 3-3
:soccer: 9’ Dyer (Ayew)
:soccer: 43’ Bamba
:soccer: 51’ Taylor
:soccer: 71’ Ayew (Callagher)
:soccer: 78’ Hustad