Algemeen Voetbal Topic

Ah kijk, in Nederland ook! Hier start Antwerp vs. Club, vanavond ook nog OM vs. PSG, het staat inderdaad allemaal geprogrammeerd op deze ene zondag! :joy:

‘t is ook nog Man U-Liverpool, voor de Belgen met Telenet gratis te volgen op post 11.

Hopla! Echt wel SuperSunday! :fire::fire::fire:


Ik ben ook aanwezig

2 likes

Die Trainer van PSV… Die haalt de winterstop niet. Wat een afgang.

Was ik in mijn CM met Ajax (vs PSV 3-1) toch weer iets te bescheiden…
Domineren, zoals Ajax de laatste week doet, lukte me tot op heden nog niet.

Wow, wat een score! :flushed:

1 like

Na de 2-0 was het verzet wel gebroken. Eerste helft had het ook zomaar 1-1 kunnen zijn.

Daar zit ook wel het verschil met voorheen: Ajax houdt nu stand in de omschakeling, of onder druk.
Het kan nu leunen op de organisatie. Hoe vaak was dat anders in het verleden?

En Liverpool, zeg! Even demonstreren! :flushed::flushed::flushed:

Barça - Real 1-2. Ontslag Van Bommel en in de Russische topper heeft Zenit Spartak afgedroogd 5-1
Nog Marseille - PSG en Inter - Juventus, later vandaag en de F1 Grand Prix van USA!..
Nog lang niet klaar!

Wat zal Ferguson denken na vandaag…

Vergeet Atleti - Real Sociedad niet … :wink:

Dit zal ook een mooie wedstrijd worden. Ik ben wel benieuwd wat de stand gaat worden :slight_smile:

1 like

Dan nog… 5-0 tegen Ajax 0-4 Eerder tegen Feyenoord. Nou staan ze al 4 punten achter op de nummer 1. Dat PSV moet echt gaan oppassen.

De 0-4 van Feyenoord was wel echt geflatteerd he. Maar echt lekker presteert Schmidt niet nee. Vandaag miste ze natuurlijk wel Madueke en Gakpo maar dan nog. Uit eindelijk worden zij gewoon tweede.

Ergens ben ik wel blij met al die extreme uitslagen in die andere belangrijke wedstrijden… Dan hoeven we het tenminste niet over die verloren Clásico te hebben.

1 like

Worden veel goals gescoord dit weekend. Gister ook al bij Chelsea, Watford, Bayern, Leipzig en City.

Zenit ook ‘n 7tal, las ik … :crazy_face:

Een punt op karakter … Focus op de wedstrijd tegen Levante! :muscle:t3::red_circle::white_circle:

1 like