Algemeen Voetbal Topic

Is er een grote kans dat Ihattaren naar PSV gaat eigenlijk?

De belgische commentator meldde ons net dat psv sinds december 2018 niet meer gewonnen heeft van AZ, Feyenoord of Ajax. 12 duels lang geen topwedstrijd meer kunnen winnen. :flushed:

Lijkt mij niet dat Psv hem naar Ajax laat gaan. Enkel naar het buitenland. Wel typerend dat hij alles van Ajax op social media liked. Bergwijn deed dit ook een tijdje.

1 like

Verwacht ook niet dat Ihatarren naar Ajax gaat. Heeft nog een doorlopend contract (weliswaar niet super lang), dat zal PSV niet kunnen verkopen aan de achterban.

Die Edson Alvarez kan me toch ook alles behalve bekoren, eerst die lelijke fout op Gƶtze, nu die fout op Malen waaruit de goal valt.

Wat een slordige eerste helft.

Daar begint het niet. Alvarez knapt veel verdedigend werk op, aan de bal is hij niet het best. Denk dat Ajax vergeet het af te maken in de eerste 10 minuten. Vervolgens is Stekelenburg ook erg matig bij de 1-0. Donderdag maakte Zahavi hem zo ook al.

1 like

Nee klopt Alvarez moest ingrijpen door een fout van iemand anders. Vrije trap was mooi over de muur maar niet in de hoek. Daar had Stekelenburg meer moeten doen.

Leuk sfeertje daar op het einde :smile:

Nou, matige wedstrijd. Beetje jammer. Het einde was meer sensatie dan de rest van de wedstrijd, haha.

1 like

De heren Dumfries en Tadic ook wel aanvoerder onwaardig voor deze topclubs hoor. Met name Tadic, die moet je als Ajax zijnde direct de band afpakken. ā€œIk stap nooit zelf als eerste op iemand af om iets uit te praten, dat hangt van de reactie van de ander afā€, en dan zo doen omdat Dumfries pussy zou hebben gezegd maar niet meer weten of je wat over Dumfries zn moeder hebt gezegd. Lekker volwassen mannetje die Tadic.

Vooral ook hoe die door het lint ging en op het moment de scheidsrechter bij hem kwam staan was hij meteen de ideale schoonzoon, de frustratie en alles was meteen weg van zijn gezicht. Grappig moment na een toch wel teleurstellende partij. Vond het jammer voor mijn landgenoot Yorbe Vertessen dat zijn doelpunt werd afgekeurd na dat hij hem eerst met de arm had geraakt.

Nou die Dumfries was lekker bezig. Eerst hands maken en dan doen alsof je de bal in het gezicht hebt gehad en twee minuten op de grond blijven liggen om vervolgens de penaltystip proberen kapot te trappen, dat is echt lager dan laag.

En Tadic… tja echt een jongen uit het oostblok. Ik ken verhalen van Jovic, Rebic en Kostic bij Frankfurt. Niet alleen de tegenstanders, maar zelfs ploeggenoten waren bang voor hen.

Rebic en Ibrahimovic is wat dat betreft ook wel een lekkere combinatie bij AC Milan.

Hele matige pot van Ajax. Maar het is het resultaat wat telt, en Ajax behoudt zo de ruime voorsprong. Ben het ermee eens dat de aanvoerders zich niet zo moeten laten gaan, maar we weten ook niet wat er gezegd is, dus vind het lastig oordelen. In ieder geval hoort Dumfries na zo’n domme handsbal gewoon het boetekleed aan te trekken in plaats van de penaltystip kapot te trappen.

@Bundesliga en @Thomas wat er op het veld gebeurd zijn wij inderdaad niet bij en wat ik daar zie is van beide ronduit kinderachtig en onnodig. Op het veld heb je de emotie van de wedstrijd en dan kan ik begrijpen dat het wellicht ietsje buiten de lijntjes gaat. Dat er dan over en weer actie reactie is, tsja dat zal er dan wel bijhoren. Zowel Dumfries als Tadic zal daar een aandeel in hebben, het is juist wat er tijdens die interviews gebeurt wat ik tekenend vind. Dumfries geeft toe dat het een penalty was en verklaart wat er gebeurd is, terwijl Tadic wat stoere teksten uitkraamt en zich zogenaamd niet meer kan herinneren dat hij wat over Dumfries zn moeder heeft gezegd. Als Ajax zijnde zou ik geen aanvoerder willen die uitspraken doet in de trant van: ik zal nooit zelf naar iemand toe gaan om iets uit te spreken. Dat dat een karaktertrek zou zijn die bij jongens uit het oostblok wat vaker voorkomt is voor mij geen argument, als je je zo opstelt hoor je die band niet te dragen. Dan zou ik als Ten Hag zijnde die band lekker aan Blind of Klaassen geven.

Op basis van gisteren zou ik hem aan Klaassen geven

Tsja, ik weet het niet. Als je boos op elkaar bent, moet je dat vooral lekker (verbaal) uiten. Wil het verder niet goedpraten, maar ach, kan er wel om lachen. Moeten we ook niet meer van maken dan het is, denk ik.

Belangrijker nieuws: naar het schijnt is voormalig BarƧa-voorzitter Bartomeu gearresteerd in kader van het lopende onderzoek naar zijn activiteiten. Ben heel benieuwd wat hieruit gaat komen. Wat heeft deze man, dan wel zijn bestuur, er een -onnodige- puinhoop van gemaakt.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Heb net even een proefabonnementje afgesloten voor Videoland, om de documentaire over de start van Ronald Koeman te kijken. Vermakelijk om te kijken, mocht je 'm nog niet gezien hebben. 3x 30-45 minuutjes.

Nu de wedstrijd :raised_hands:

Prima in kijk op zijn tijd bij Barcelona nu. Ben pas bij afl. 3. Zulke series maken het altijd interessant. Heb niks met F1 maar de serie ā€˜Drive to Survive’ vind ik wel erg leuk om te kijken. ā€˜Sunderland Till I Die’ was ook pakkend.

1 like