Alles weg wat op fifa 19 app al had gedaan

ik heb hier iets raar voor. ik ben een week voor fifa 19 uit kwam betonen met de app.
als fifa 19 er is ga ik er op en ik ben alles kwijt. nu start ik op een nieuwe naam op en probeer dat te melden maar op diene forum krijg ik alleen maar te horen dat het in het egels moet.
nu gisteren meld ik me aan op de app. en was ik vergeten de naam te veranderen en nu staat mijn geld en ploeg die ik daar voor al had gemaakt daar ineens terug. goed ben nu wel 2 weken kwijt maar toch blij. dus ga ik op ps4 naar mijn fifa account en ja hoor alles weer weg PPPPFFFF niet normaal toch. wat moet ik doen ??? help

Ik snap maar weinig van je vraag, maar dat komt waarschijnlijk aan je gebrekkige formulering. Zou je willen proberen in goed Nederlands je vraag nogmaals te stellen?

2 likes

ja sorry daar voor maar ik kan niet goed shrijven

hoop nu dat ik toch nog Fifa 19 mag spellen als een ander ??? :-(((((((((((((

‘FIFA 19’ is de enige juiste spellingswijze, maar ik heb zo’n vermoeden dat je daar niet op doelt. Neem eens je tijd om je vraag te formuleren en lees je tekst nog eens na voor je hem post, dat helpt meestal wel. Pas als we je vraag begrijpen kunnen we ze beantwoorden.

Ik ben Rudy Bellemans en zal beginnen te vertellen dat ik niet goed kan schrijven sorry daar voor.Ik heb Fifa 19 aangeschaft maar heb daar problemen mee en weet niet meer waar ik daar mee terecht kan. Op de ene forum mag het alleen in het engel de andere maken grappen om ik slecht schrijf. Dus weet het niet meer. Ik steun SONY al heel mijn leven maar heb er stilaan genoeg van. Ik heb 2 zonen dus 3 ps4’S. mijn account waar ik mee op fifa 19 app ben begonnen is weg. Dat is een week bijna niet slapen om een goeie start te hebben voor niets geweest.
Dat was 1 dan nu 2 ik speel nog niet zo denderend maar ik kom er nog wel hoop ik toch :-)). Maar nu speel ik Rivals en moet nu lukken tot 3 maal toe dat ik eens win. Sla dat spel tilt ( stil staand beeld en kan niets meer doen) en moet ik alles op nieuw op starten. Na dat ik dat heb gedaan krijg ik de melding dat ik de match vroegtijdig heb verlaten en in de toekomst minder punten zou krijgen ( sorry maar heb het er moeilijk mee ik heb het spel ook op voorhand besteld 98 euro en je krijgt 1 speler dat je mag kiezen uit een top ploeg PPFF ik speel met een Franse ploeg maar dat zat er niet bij hoor!!) door iets wat aan het spel licht en niet aan mij. Ik heet het als messen de match op geven zeker als ze 1 gool voor staan. Dus doe ik het zelf ook niet!! Nu als ik hier niet moet zijn met mijn bericht waar dan wel? A.U.B. Heb het spel via mijn ps4 + account aangeschaft. Dus hoop ik bij deze dat ik nu iets verder kom.

Dank Bij Voorbaat

heb ik net gestuurd naar PS aangezien het hier alleen maar om te promoten is. niets negatief da is hier niet aan de orde he pppfff

Wij zijn een forum van en voor liefhebbers, wij hebben geen officiële banden met EA (want het is EA dat FIFA maakt, niet Sony of Playstation). Zelf speel ik geen FUT, dus ik ben niet de meest geschikte persoon om je te helpen. Wat bedoel je echter met dat je account weg is? Kan je niet meer inloggen, klopt je wachtwoord niet meer, kan je de app niet meer vinden?

Ik kan me voorstellen dat er altijd mensen zijn die manieren vinden om te cheaten, zeker als een spel net uit is. Je hebt waarschijnlijk pech gehad dat het jou drie keer op rij overkwam, misschien speelde je wel drie keer tegen dezelfde persoon.