Allo allemaal ik heb een probleem met fifa 19

ik speel fifa 19 rivals waar ik tot nu toe nog maar amper eens kan winnen. ik speel nog maar 4 maanden ongeveer. maar heb nu tot 2 maal toe na het winnen. dat mijn toetsen van mijn controller het niet meer doen. heb 2 zonen dus 3 ps4 heb het geprobeerd met allemaal de controllers en het ging niet. dus moet ik risetten . maar na het risetten krijg ik de melding dat ik het internet heb verbroken en dat ik dan niet alleen de match heb verloren meer dat ik in het vervolg minder munten en punten krijg. is nu al 2 maal nog eens en ik krijg niets meer ppff FiFa19.
wie kan mij daar bij helpen

Allereerst is er geloof ik een speciaal topic waar je met vragen terecht kunt, deze is er zodat er niet telkens mensen voor iedere vraag een topic aan maken en het forum onoverzichtelijk wordt. Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik vrij weinig van je gehele verhaal snap, echter denk ik dat er iets mis is als je berichten krijgt dat je minder munten en punten krijgt en het beste gewon contact kunt proberen op te nemen met EA. Misschien is er iets heel anders aan de hand, maar nogmaals, ik begrijp niet heel erg goed wat je exact bedoeld.

1 like

na de match moet je op de x duwen om verder te gaan en je punten te innen. maar daar werken mijn toetsen ineens niet meer dus kan ik niet op de x duwen om verder te gaan en moet ik riseten en ben ik mijn punten kwijt puls dat ik de melding krijg dat ik de match heb verlaten en in het vervolg minder krijg

heb het net weer eens voor gehad na de match komt het beeld stil te staan en kan ik niets meer doen dan te resetten maar steeds ben ik mijn punten kwijt en krijg ik minder na dien.
ik krijg nu nog 680 voor een ge wonen match

HEB IK DAT ALLEEN???