Mooi gedaan! Alvast een leuke club die dringend z’n plaats aan de top moet (her)claimen! Benieuwd wie Emery zal opvolgen … Succes!
Succes met Arsenal! Thierry Henry is in ieder geval al een mooie naam als eventuele opvolger.
Lijkt mij geen hele slechte keuze om Emery op straat te zetten. Gezien je stuk lijkt het erop dat een clubicoon het stokje gaat overnemen. Ben benieuwd!
Bedankt voor de reacties.
@Matthi9s je hebt gelijk dat Arsenal haar plek in de top van Engeland kwijt aan het raken is. Daar moet ik verandering in brengen
Een mooie keuze om voor clubicoon Henry te gaan! Dat ie meer Engelsen wil, is voor Arsenal een goede zaak. Fransman zijnde kan hij misschien ook talenten uit Ligue 1 naar Londen halen? Het is maar ‘n idee … Benieuwd naar het vervolg!
Leuke keuze met het aantrekken van Henry. Zie Winks eerlijk gezegd niet zo snel de overstap maken aangezien Arsenal en Tottenham toch echte vijanden van elkaar zijn. Stukjes zien er strak uit trouwens. Ben benieuwd naar het vervolg!
Leuk dat Henry het stokje overneemt. Ben benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen.
Toch jammer dat je Fransman Lacazette moest laten gaan, maar je haalt met Félix (mijn mening) een jonge, talentvolle speler waar nog aan gesleuteld kan worden! En met de transfer van Trent A-A verbaas je mij wel, dat hij de overstap maakt naar Londen! Voor hem geldt eveneens het ticketje “jong & talentvol”! Succes tegen Dortmund!
Prima resultaten. Met Felix en TAA ook fantastische aankopen gedaan. Ben benieuwd naar het vervolg.
Haha, da’s niet erg! Je hebt trouwens een goed alternatief voorzien! Prima prestatie, de eerste prijs is binnen! Mogen er nog volgen dit seizoen!
Lekker begin hoor! Zou Declan Rice een mooie aankoop vinden. Met hoeveel middenvelders speel je eigenlijk? Anders kan het met Xhaka, Guendouzi, Ceballos en Toreira wel erg druk worden op het middenveld.
Oei, dan wordt het voor Henry tijd dat ie met Arsenal punten begint te pakken. Of zijn trainerschap zal niet lang geduurd hebben. Hoor je het bestuur al klagen of opmerkingen geven? Hopelijk kunnen ze Henry het nodige vertrouwen en de nodige tijd geven …
Da’s goed: een nieuwe, met niet zoveel ervaring tellende coach kan wel wat steun gebruiken van het bestuur!
Aan Henry om te tonen dat ie dat vertrouwen waard is! De laatste resultaten zien er alvast veel belovend uit!
Het bestuur moet inderdaad vertrouwen uitspreken in de coach. Henry is een legende geweest bij Arsenal en is iemand die de club dus kent. Verstand van voetbal heeft hij zeker, alleen moet hij nog wat ervaring opdoen in het trainersvak. Hopen dat het allemaal goed komt en dat hij Arsenal op termijn weer kan lanceren.