Atalanta Bergamasca Calcio | Manager Story | FIFA 20

Welkom bij mijn Manager Story van Atalanta Bergamo!

Om de story maar eens rustig af te trappen zijn dit mijn doelstellingen:

Ervaring

Mannen, deze Story gaat voor mij mijn eerste serieuze Story worden. Daarom zou ik graag van jullie horen wat er beter kan omdat ik hier gewoon nog niet zo veel ervaring mee heb. Ik had zelf in gedachten om ongeveer om de 2 á 3 dagen een nieuw stukje te uploaden. Is dit een beetje een goede richtlijn? Graag hoor ik van jullie.
En trouwens hoe gebruik je die HyperLink? Heb er al een kwartier mee zitten te stoeien.

Ziet er goed uit! Atalanta lijkt mij een erg mooie club om mee te starten, heb ze zelf ook overwogen.

Om de twee/drie dagen een stukje plaatsen is in principe wel een goed streven. Het belangrijkste is natuurlijk dat je zelf voldoende tijd hebt om genoeg stukjes te maken die je dan ook om dat aantal dagen kunt plaatsen. Mocht dit minder zijn zou ik er natuurlijk meer tijd tussen laten, hangt dus een beetje af van je eigen situatie.

Over de HyperLink; ik gebruik mUpload om mijn foto’s te uploaden en kopieer vervolgens de link, bepaal waar ik deze neer wil zetten en tik dan Ctrl+K in en plak de link er daarna in. Hoe heb jij het nu gedaan? Want je stuk ziet er verder gewoon goed en duidelijk uit.

Ben benieuwd. Vind Atalanta zelf een geweldig team hebben. Ondanks het lage budget zulk voetbal op de mat leggen is heel erg knap. Daarnaast kan het echt een topclub worden in Italië. Zeker met de uitbreiding van het stadion. Zelf upload ik mijn foto’s direct naar de site, door gewoon een afbeelding toe te voegen in mijn bericht. Scheelt een hoop gedoe, aangezien het zo gedaan is en het ziet er nog steeds prima uit. Veel succes in ieder geval!

Mannen bedankt voor jullie reacties!
Tijd om door te gaan, met groot nieuws uit Bergamo.

Voor Milan een uitstekende keuze, al ben ik toch wel een beetje verbaasd dat je Gasperini niet als manager voor je verhaal kiest. De man heeft een fantastische spelopvatting met Atalanta en dat had zeker een mooie basis voor een carrière kunnen zijn.

Zoals @db1512 aangeeft, was Gasperini een mooie optie geweest voor de story. Vanaf de andere kant gezien begrijp ik je move wel. Nu ligt de weg open voor een goed en origineel verhaal waar je je eigen twist aan kunt geven.

Ergens jammer inderdaad dat Gasperini vertrekt, maar snap je keuze ook wel. Ben benieuwd wie zijn opvolger zal gaan worden.

Zoals al gezegd wordt, erg jammer dat Gasperini vertrekt. Zijn opvolger zal in ieder geval een lastige klus gaan krijgen om vergelijkbare resultaten op de mat te leggen. Ben benieuwd wie het is.

Dat Gasperini een fantastische spelopvatting heeft bestaat ook voor mij zeker geen twijfel over. Echter in de hoop om de story interessanter te maken heb ik besloten om een andere trainer te kiezen.

Dat is inderdaad de bedoeling!

Binnenkort zal ik bekend maken wie zijn opvolger wordt.

Het wordt niet makkelijk om hetzelfde niveau te evenaren, maar daar licht ook zeker een uitdaging.

Na het vertrek van Gasperini is het tijd om kennis te maken met de selectie:

Selectie

En heeft een basisspeler zijn contract verlengt:

Contractverlenging

In de volgende update zal ik de nieuwe trainer bekend maken!

Mooi dat Hateboer heeft verlengd. Doet het erg goed en lijkt mij een zeer belangrijke speler. Ben erg benieuwd wie de trainer wordt!

Hateboer doet het natuurlijk erg goed bij Atalanta. Verstandig voor beide partijen dat hij zijn contract verlengd. Echt een leuke selectie als je de namen zo op papier zet. Persoonlijk haalde ik vroeger altijd Ilicic toen hij bij Palermo speelde. Vond het heel jammer dat hij de top niet gehaald heeft, maar des te mooier dat hij nu de pannen van het dak speelt.

En natuurlijk onze derde ‘Nederlander’ (in ieder geval voor de helft). Hoe speelt Gosens? Is dat een goede in FIFA 20?

Ja is echt een aanrader. Hij is verdedigend sterk, best snel en door zijn 91 springen wint hij ook nog verrassend veel kopduels.

Op dit topic mag een slotje. Ik had ondertussen redelijk wat werk klaar liggen om te posten, alleen gooide FIFA voor mij roet in het eten. Na de transferperiode zijn de afkoopclausules van Gomez en Zapata afgekocht, notabene door Everton en Marseille, waardoor ik hun in de winter kwijt zal raken. Erg jammer en ik vind dat ik nu niet echt een meer een mooie en realistische story kan maken, terwijl de lol er voor mij zelf nu ook wel af is bij deze carierre.

Helaas stopt deze story dus voortijdig maar misschien dat ik de komende tijd nog wel met een nieuwe story kom, al zal dat wel met een ander team zijn.

Speel hem als linksback in mijn Schalke carriere. Hij maakt er irl ook geen geheim van om voor Die Konigsblauen te spelen. Erg all-round, verdedigend en aanvallend.

Je had toch perfect hun contract kunnen verlengen op dat moment op die manier voorkom je dat ze alsnog vertrekken?