Beste tactiek voor kleine teams

wat is nou de beste tactiek voor een kleine ploeg, ik speel al jaren fifa maar dit jaar is het zo moeilijk om de nul te houden zeker met mindere teams, wat is nou de beste tactiek, gebalanceerd en lange bal, 4231, 442, laten jullie je middenvelders tussen de verdediging zakken of achterblijven, wat doen jullie met je backs

@fifacareer91 Ligt er natuurlijk aan welk team je gebruikt. Wat voor spelers heb je ter beschikking, etc.?

Ik ga denk met Deportivo la coruna wat kan ik dan het beste doen voor tacktiek, meestal koop ik snelle spelers en spelers die sterk zijn.

Ik zet hem zelf vaak op gebalanceerd aanvallend met een 4-2-3-1 of 4-3-3(4). Verdedigend wachten op balverlies van de tegenstander. Maar dat ligt dus aan de spelers. Ik zou lange bal gaan spelen als je snelle spelers wilt gebruiken en gaat counteren.

Maar wat geef jij je spelers voor instructies, zoals je 2 verdedigende middenvelders laat je die tussen je verdedigers zakken, of achterblijven tijdens aanvallen.

Wat betreft de instructies laat ik mijn cms of cvms altijd achter en mijn backs ook als deze niet aanvallend kunnen spelen.

Dus achterblijven tijdens aanvallen, dus je hebt eigenlijk alleen je nummer 10 twee buitebspelers en je aanvaller aanvallend ingestels staan, de rest zal altijd achter de bal staan.

Ik speel in een 3-4-3, en ik pak weinig tegengoals op die manier, ben met KFC Uerdingen gepromoveerd uit de Duitse 3e klasse, in de 2e Bundesliga zijn de teams veel sterker en doet het toch zeer goed met dit team. Begon de eerste 10 wedstrijden in de middenmoot ondertussen na 20 wedstrijden op een 4e plaats.