Borussia Mönchengladbach opweg terug naar Glory

Goed dat je Tierney heb weten vast te leggen maar tegelijk wel jammer dat je een aantal (belangrijke) spelers kwijt bent.
Ben benieuwd naar de inkomende transfers die je gaat doen!

Bedankt voor de reactie @Rivaldo de aankopen die ik verder gedaan heb zijn inderdaad Ampadu en Kamara. Daarnaast heb ik Christian Früchtl van Bayern Munchen aangetrokken. Alle spelers zijn toekomst gericht en accepteren een plek op de bank. Na dit stukje zal de clash tegen Bayern Munchen op het progamma staan!

Overige uitslagen:

Speelronde: 5

Borussia Mönchengladbach - Eintracht Frankfurt 2-0

:soccer: 7’ Pléa
:soccer: 42’ Pléa
:soccer: 80’ Kamara

Speelronde: 6

Wolfsburg - Borussia Mönchengladbach 1-2

:soccer: 42’ Mitrovíce
:soccer: 52’ Bennets
:soccer: 66’ Dolberg

Ziet er goed uit, en je zet ook goede uitslagen neer! Ga zo voort, benieuwd of je op korte termijn kunt aansluiten bij de Europese (sub)top.

Je resultaten zijn uitstekend! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de transfers stukken minder realistisch vind, maar omdat het een story is waarin je voor een financiële overnamen hebt gekozen en je vooral wilt focussen op jong talent snap ik je bedoelingen wel. Hopelijk weet je wel wat meer ervaren krachten te behouden, want dat is nooit slecht voor een team in opkomst lijkt mij.

Je hebt een mooie start weten te maken met je verhaal! De resultaten zijn erg goed en het leuke van de Bundesliga is natuurlijk dat achter Bayern eigenlijk alles kan gebeuren en er ieder jaar wel teams zijn die in positieve of negatieve zin verrassen. Met BMG zou je zomaar eens de verrassing van het seizoen kunnen worden en de CL halen. Qua transfers vind ik het toch wel jammer dat je heel veel spelers die al een lange tijd voor BMG spelen zomaar laat gaan, iemand als Stindl is gewoon uitgegroeid tot Duits international en ook mannen als Raffael en Johnson zitten al redelijk lang bij de club en presteren doorgaans gewoon goed. Dolberg is wel een erg goede aankoop, maar zoals al aangegeven niet heel realistisch. Ook Tierney en Ampadu zie ik niet naar Duitsland gaan maar gewoon in Engeland/Schotland blijven. Denk dat je best een aantal grote talenten kan halen nu je een grote zak geld hebt maar dat je dan realistischer te werk kan gaan door Duitse, Zwitserse, Nederlandse of Belgische talentjes op te pikken.

Je bent goed begonnen aan de competitie ik hoop dat je deze lijn kan voortzetten!
Qua transfers ben ik het voor een groot deel eens met @db1512, maar je haalt er talentvolle vervangers voor wat ik wel goed vind om te zien.

Goede start! Zoals de andere al zeggen is het vrij onrealistisch. Je kan beter kijken naar spelers uit Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Nederland en België. Daar zit ook genoeg talent, en het is veel realistischer.