Borussia Mönchengladbach opweg terug naar Glory

Hallo mede leden. Ik heb er lang over zitten denken en toch maar besloten weer is een story te starten. Ik denk dat voor mij Borussia Mönchengladbach daar aardig bij past. Het is de bedoeling om ze weer echt stevast boven in mee te laten draaien, of dit lukt… We moeten het nog maar zien. Het is voor mij zeker alweer 5-6 jaar geleden dat ik voor t laatst een story gemaakt heb, dus excusses alvast als het nergens oplijkt, ik probeer het in de loop der tijd zeker te verbeteren!

Hele leuke club voor een carrière! Financiële overname geeft je natuurlijk wel de mogelijkheid om ook bij de Europese top straks aan te kunnen schuiven. Ben erg benieuwd wat voor transfers je door gaat voeren straks.

Mooi begin. Hopelijk kan je de aanval op Bayern inzetten en binnen niet al te lange tijd aanschuiven in de top van Europa.

Leuke keuze voor een club! Gladbach heeft toch een bepaalde charme. Ik ben benieuwd naar je carriere!

Ziet er goed uit hoor! Gladbach is natuurlijk ook een mooie club en ik denk dat je mooie dingen kunt neer zetten. Ben benieuwd naar het vervolg!

Bedankt voor de reacties mensen! Vandaag 2 stukjes omdat mijn eerste vannacht was toen ik aan het werken was, vandaar vandaag nog tijd gehad voor een 2e. Bij de volgende post zullen de eerste transfers duidelijk worden en of de overname wel of niet door gaat!

Overige wedstrijden

Borussia Mönchengladbach - PSV 0 - 1
:soccer: 64” Rosario 0-1

Feyenoord - Borussia Mönchengladbach 1 - 0
:soccer: 2” Berghuis

Jammer man. Nog veel werk aan de winkel.

Even een tip; lees je stukjes altijd ff snel door je ze plaatst. ‘Hunterlaar’, ‘leek de tank leek’ zijn vooral schoonheidsfoutjes die je er snel uithaalt als je het even doorleest.

@Jesse je hebt helemaal gelijk natuurlijk!

Ik maak de stukjes via de telefoon waardoor dat me soms even ontschiet. Maar ik zal ze zeker nog een keer extra doorlezen, omdat wat je zegt ze er eigenlijk simpel uit te halen zijn.

Weer een nieuw stukje. Ik wil proberen dagelijks iets te plaatsen, mits het kwa tijd uitkomt. Na deze komen de eerste transfers na buiten. Dan zal het seizoen starten tegen Bayern Leverkussen!

Leuk dat je een story bent begonnen met Gladbach. Is een mooie club en heeft genoeg potentie om een Europese (sub)topper te worden. Ben benieuwd wat je ervan weet te maken!

Mooi dat er extra geld beschikbaar zal zijn. Ben erg benieuwd wat voor spelers je gaat halen.

Bedankt voor de reacties beide heren! De eerste aankoop vervalt helaas nu wat meer in de realiteit aangezien die vandaag zijn contract verlengde (persoonlijk heel blij mee). Maar hij was al aangekocht, dan kan je niet meer terug natuurlijk. Des al niet te min zal die een goede aankoop worden, daar twijfel ik niet aan! Na dit stukje zullen de eerste wedstrijden gespeeld zijn, en zullen er nog wat aankopen en verkopen bekend worden.

Stukje ziet er goed uit! Wat ga je doen met Plea? Ik denk niet dat Dolberg naar Mönchengladbach zou vertrekken om ook daar op de bankt te belanden.

Op het stuk waar de carrieré zich hier bevind zal Dolberg inderdaad met Pléa vechten op een basis plaats, maar uiteindelijk veranderd er iets. Na m’n volgende stukje zal duidelijk zijn wie er vertrokken zijn en wie er gehaald zijn.

Overige wedstrijden:

Augsburg - Borussia Mönchengladbach 0-1

:soccer: 81’ Pléa

Borussia Mönchengladbach - Schalke 04 2-1

:soccer: 2’ Dolberg
:soccer: 67’ Embolo
:soccer: 89’ Pléa

Goed om te zien dat je de eerste 3 wedstrijden weet te winnen altijd belangrijk een goede start lijkt me.
Ben benieuwd wat je andere aankopen/verkopen zijn.
Succes verder!

Goede start! Ga zo door, benieuwd naar de rest van de transfers.

Zo, je bent het seizoen goed begonnen. Schalke en Leverkussen zijn toch wel directe rivalen voor de plekken om Europees voetbal te halen, dus het is mooi dat je meteen van hun wint. De transfer van Dolberg is natuurlijk uiterst onrealistisch, ondanks dat hij gelinkt is aan Gladbach. Wel denk ik dat het een goede speler is voor je story. Zo laat Königs meteen zien dat hij dure spelers wil gaan kopen.

Persoonlijk vind ik de transfer van Dolberg erg onrealistisch, maar dat maakt het natuurlijk niet een minder spectaculaire transfer. Hopelijk zal hij vele goals maken voor je. Verder een prima start van het nieuwe seizoen.

Ben het wel eens met de andere reacties. Dolberg is niet de meest realistische optie, maar ik denk dat je het door de overname het wel weer enigszins kunt verklaren.

Dolberg is inderdaad niet de meest realistische speler. Maar maar als een club opeens “veel” geld tot haar beschikking krijgt gebeuren er vaak bizare dingen in de
voetbalwereld. Hieronder een stukje dat zich kort na de wedstrijd tegen Schalke 04 afspeeld. Er volgt vandaag nog een stukje. Bedankt voor de reacties allen!