Carreer mode jupiler pro league play offs bug

Hey,

Ik speel met RAFC carreer mode en zit in mijn tweede seizoen, maar daar is op het einde iets grondig fout gegaan. In het eerste seizoen heb ik het pre-play off seizoen afgesloten op de eerste plaats en ook na de play offs stond ik eerst. Dus, kampioen gespeeld en champions league. Niks aan de hand dus.

Maar… Tijdens mijn tweede seizoen ben ik in het pre-play off seizoen 4de geeindigd. Na de play offs te hebben gespeeld stond ik terug eerste, dus je zou denken dat ik kampioen speel. Maar Fifa rekent de play offs blijkbaar niet mee, en rekent dat ik 4de ben geworden dat seizoen. Je speelt wel play offs, en je punten worden idd gehalveerd waarna je 2 x tegen de andere 5 finalisten speelt, zoals het hoort dus. Maar dat maakt dus allemaal niet meer uit blijkbaar.
Het was me tijdens het eerste seizoen natuurlijk niet opgevallen omdat ik daar als eerste was geeindigd voor de play offs begonnen (en daar dus blijkbaar toen al kampioen was)

Heeft er nog iemand dit opgemerkt? Ik vind tot mijn verbazing nergens een topic op de verschillende fora met hetzelfde probleem.

Is elke FIFA al het geval geweest helaas

daar heb ik in fifa 18 toch niets van gemerkt denk ik. Of misschien is het me toen niet opgevallen.

Ongelooflijk toch. Ik zou via de chat functie contact opnemen met EA zelf, dan maken ze daar een officieel ‘ticket’ van. Ik denk zelfs dat ik hetzelfde ga doen.

Hoe meer het melden hoe eerder het verholpen wordt

Die chat wou ik proberen vandaag, maar er staat dat er tijdens de feestdagen niemand beschikbaar is. Ze zullen met mijn 60 euro kalkoen aan het eten zijn. :smirk: