Carreer mode Louwagie Nicky

Iemand die tips heeft zodat mijn hoofd water past op het lichaam ? Heb mijn eigen naam gebruikt om het wat persoonlijker te maken. Veel leesplezier allemaal!

En hier het eerste interview met de nieuwe trainer. PS: Ikzelf ben in het echt wel 27, maar heb het aangepast omdat dat een beetje te jong ging zijn. Morgen komt het volgende stukje.

En hier het verslag van de erste wedstrijd. Ook heb ik al enkele andere wedstrijden gespeeld. Hieronder de uitslagen:

Sta-Gnk 1-2
Gnk-Oos 2-1
Kor-Gnk 0-2
Gnk-Leu 3-0
Ant-Gnk 1-4
Gnk-And 2-2

Leuk verslag. Veel succes en plezier met je carrière

Beetje lastig lezen met het plaatje erachter

Een interview met een tevreden voorzitter. Het interview werdt afgelegd op de 11e speeldag, maar heb al doorgespeeld tot de 16e speeldag. Hierbij de resultaten

Gnk-Usg 1-0
Dzg-Gnk 3-2
Stv-Gnk 2-3
Gnk-Whu 2-0
Eup-Gnk 1-2
Gnk-Cha 2-1
Raw-Gnk 1-2
Gnk-Gen 6-0
Zwa-Gnk 0-2
Gnk-Raw 2-1
Gnk-Cer 3-0
Dzg-Gnk 1-2
Gnk-Clu 2-1

En zoals jullie kunnen zien hebben we nipt een belangrijke doelstelling niet kunnen halen. Spijtig genoeg kon Dinamo in de laatste vijf minuten thuis tegen Rapid Wien nog winnen, met een gelijkspel waren we altijd door. Hop naar volgend jaar, maar dan Europees in de Champions League wel :wink: .

Gnk-Zwa 0-1 (beker)
Kvm-Gnk 2-3
Gnt-Gnk 1-0
Gnk-Cha 3-1
Gnk-Ant 3-0
Kvo-Gnk 0-2

En hier de aankondiging van onze enige wintertransfer. In de zomer belooft het een drukkere periode te worden!

Gnk-Bee 3-1
USG-Gnk 1-2
Gnk-Kvm 1-2
Ohl-Gnk 0-1

Gnk-Zu 2-2
Gnk-Sta 2-1
And-Gnk 0-2
Gnk-Kvk 3-2

Mooie uitslagen. Wat is momenteel de tussenstand? Veel succes met je carrière

@robert-neef Hier heb je een overzichtje voor de start van de Champions Play Offs :slight_smile:

We zijn ook uigeschakeld in de Conference Leage ten voordele van Osasuna.

De bekerfinale wordt gespeeld tussen club Brugge en SC Charleroi.

Gnk-Cer 0-3
Gnk-Stv 3-1
Clu-Gnk 2-2

Dankje wel. Ziet er goed uit en veel plezier met de verdere carrière

Uitslagen Champions Play offs
Gnk-And 3-1
Gnk-Gnt 2-0
Clu-Gnk 2-2
And-Gnk 1-2
Gnt-Gnk 0-0
Gnk-Clu 0-2

En hier de eerste uitgaande transfer voor het nieuwe seizoen start

1 like

Hey allemaal, sorry maar ik had even een hele drukke periode. Nu kan ik terug werken aan mijn story en ook fifa gamen :slight_smile: :slight_smile: Hier meteen een dubbele transfer aankondiging.

En hier twee nieuwe jongens die de club komen versterken :smiley: : D

Transferoverzicht van de zomerperiode

Doelpuntenfestijn op openingsspeeldag

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen is uitgedraaid in een waar doelpuntenfestijn. Met een klinkende 4-2 overwinning blijft Racing Genk doorgaan op haar positieve elan.

Ondanks een titel werd het vorige seizoen toch wat in mineur afgesloten door die nederlaag tegen club Brugge. Gelukkig voor al wie blauw-wit een hart toedraagt werd die nederlaag vanavond doorgespoeld met een ruimschootse overwinning tegen het nummer 12 van vorig seizoen. Ondankds dat Union haar kern bijeen kon houden, waren ze geen partij voor de landskampioen.

Na amper 11 minuten was het al raak. Dankzij een knappe voorzet van Oyen kon Bongonda vrijstaand op doel knallen. Borges probeerde nog te verhinderen dat het leer in doel zou belanden, maar zorgde met een on goal voor het eerste doelpunt van het nieuwe seizoen. Na een halfuur spelen leek Genk al op rozen dankzij wonderkind Mike Trésor. Gelukkig voor Les Unions kon hun topschutter van vorig seizoen, Dante Vanzeir, er vlak voor rust nog 2-1 van maken.

Union zou Union natuurlijk niet zijn als ook Undav zou scoren. Op aangeven van Lapousse koppte de Duitser zo zijn eerste van het seizoen binnen. Lang konden de bezoekkers hun gelijke stand niet vasthouden want tien minuten later was Mike Trésor daar alweer om de thuisploeg op voorsprong te schieten. Enkele minuten voor affluiten zorgde Ike Ugbo ervoor dat de Genk supporters Paul Onuachu alweer konden vergeten, door met een heerlijke lob de 4-2 eindstand vast te leggen.