Club Storie | Varg IL

Even een klein beetje voorgeschiedenis… Varg IL, of languit Varg Idrettslag is een Noorse voetbalclub. De voetbalclub komt uit Ulsteinvik en plaatsje met een kleine 5000 inwoners. De clubkleuren zijn blauw-wit en op het embleem staat een Muskusos. Varg IL speelt zijn thuiswedstrijden in het Hødvoll Stadion, dat een capaciteit heeft van 4.433 stoelen.

De club speelde nog nooit in de Eliteserien, de hoogste Noorse divisie. Maar wie weet slaagt de club van eigenaar Espen Eide hier het huidige seizoen wel in. Uitkomend in de 2. Divisjon wordt het team geleid door Michael Ellipsen, de middenvelder die niet alleen speler is, maar ook trainer van de club.

Deze carrière en ‘Club storie’ is gebaseerd op de Noorse TV-serie Heimebane, oftewel Home Ground. De TV-serie is te zien op Disney+.

Mochten er vragen, tips of opmerkingen zijn, laat ze gerust hieronder achter. Veel leesplezier!

Hoe ben je op deze club gekomen? Ben je geobserveerd door de Noorse competitie of heb je goed lopen zoeken op internet?

@Bart Eigenlijk wat ik al kort omschreef, begonnen aan de Noorse TV-serie Heimebane op Disney+ en daarop de carrière en storie gebaseerd. En het leek mij eens leuk te beginnen in een competitie waarin ik nog nooit een carrière gedaan heb.

Oké op die manier, ik heb weleens een carriere gehad met sk brann, beviel me toen goed zeker als je een keer een andere competitie wilt beginnen waar je niet zo snel mee start.

Maargoed, veel succes en vooral veel plezier ermee👍

Ben benieuwd naar de rest van je verhalen :wink:

1 like

#2

Succes met deze carrière!! Interessant om te volgen in ieder geval.

1 like