Demo FIFA 19

In dit topic kunnen we de demo van FIFA 19 bespreken.

Ik vind vooral dat de datum stilaan bekend gemaakt mag worden.

Zou niet heel lang meer moeten duren. FIFA 18 demo was er op 12 september.

1 like

EA mist toch een goede communications manager.

FIFA 19 demo komt op 13 september, dit is enkele dagen terug via meerdere websites naar buiten gebracht.

1 like

Komt uit op 13 september.

1 like

Dat zijn geruchten, EA heeft zelf niets bekend gemaakt nog.
De afgelopen jaren kwam de demo steeds precies 2 weken voor de release uit, vorig jaar 2 weken voor de ronaldo edition release.
Dat zou dit jaar dus 11 september zijn, ik denk dus 10 of 12 september.

Komt ie niet sowieso op woensdag uit omdat dan de store geupdate word? Dan word het dus 12 september inderdaad.

De FIFA 18 demo kwam uit op een dinsdag, dus dat maakt volgens mij niet uit inderdaad.

Gamemania.nl heeft bekend gemaakt dat de demo morgen uit komt!

@RickGAE GameMania speculeert dat de demo morgen uitkomt. Zij zijn de enige die dat melden, waardoor het niet betrouwbaar is. Ik verwacht nog steeds dat de demo donderdag komt. Overigens is dat ook nog steeds niet officieel naar buiten gebracht door EA.

1 like

Dmub2fTXcAEwMHw

Waar heb je die vandaan? Weet niet precies waarom, maar ziet er een beetje gephotoshopt uit of zo.

Ondertussen heeft Gamemania zijn post al aangepast naar, inderdaad, de 13de. Waar heb jij jouw afbeelding vandaan, Melvin?

En EA heeft het bevestigd:
IMG_20180911_155322

Nice, we hebben dus een definitieve datum. 13 september. Moooii!
Dan is het nu wachten op de officiele datum van de webapp zodat we alvast een begin kunnen maken met ons nieuwe team

Inmiddels ook bevestigd welke teams er in zitten:
IMG_20180911_180958

1 like

Benieuwd wat er mogelijk is met de Champions League mode.

1 like

Ik ben erg benieuwd naar de stats van davidson sanchez. Denk dat hij de nieuwe Smalling (fifa 17) of Bailly (fifa 18) gaat worden