Hey!
Ik ga met een nieuwe Ajax story/carreer mode beginnen als Farioli. Als alle transfers zijn verwerkt.
Iemand tips qua:
- Speelstijl, transfers , jeugdopleiding
Ontvang ze graag
Hey!
Ik ga met een nieuwe Ajax story/carreer mode beginnen als Farioli. Als alle transfers zijn verwerkt.
Iemand tips qua:
Ontvang ze graag
Op goal heb je de stokoude Pasveer. Als reserve heb je Mattheus. Ook niet de jongste.
Dus in iniedergeval een jonge keeper: Andrew (Gil Vicente) , Okoye ( Udinese), Lammens ( Antwerp) of Peretz huren van Bayern Munchen.
Met Rosa en Gaaei heb je nu voldoende rechtsbacks. Centraal zit je met Sutalo, Rugani, Baas, Kaplan en zelfs eventueel Hato ook gebakken. Een (concurrerende) LA zou wel een optie zijn:
Yilmaz ( Rangers FC), El Karouani ( FC Utrecht) of Meijer (Club Brugge).
Op 6/8 heb je Henderson, Vd Boomen, Regeer, Fitz Jim en Taylor. Lijkt mij voldoende.
Op 10 heb je alleen Klaassen, waar Berghuis ook kan. Lijkt mij ook voldoende.
Voorin: Spits Brobbey en Weghorst. Links Edvarsen en Godts. Rechts alleen Traore.
Ik zou een RV halen: Mijnans ( AZ) of Abaldo ( Gimnasia)
@Jochem, 't is gebeurd!
In mijn Bundeslia save lijkt Bayern Munhen de weg kwijt mid okt/dec en ben ik in mijn 2e seizoen 7punten los gelopen(onderling heen duel gewonnen),
en in de kwart finale dfb bokal zit al geen dortmund, bayer leverkeusen gladbach, leipzig en Bayern Munhen meer, maar nog Wolfsurg, Hoffenheim, Frankfurt stuggart 1 en 2, dus hoop op wat geluk
Is er interesse in een fifa 22 realistische career mode? Heb geen fc 25 en vindt verhalen maken wel leuk. Doe dan even een hartje.
Of dat iemand goede squad mods heeft? Dan kan ik dat aanpassen
Laat u gaan, @Steff! Ik ben alvast benieuwd wat het kan worden!
Lekker doen! Ben benieuwd!
Nice! Ga even een mooi team zoeken met een leuke uitdaging en dan start ik binnenkort. Hebben jullie nog teams die jullie wel mooi vinden?
Premier League: Arsenal, Liverpool
Serie A: Inter, Lazio, Parma
Bundesliga: Dortmund, Wolfsburg, M’ Gladbach
Ligue 1: Lille, Marseille, Monaco, Lyon
LaLiga: Athletic Club, Sevilla, Valencia, Villarreal
Misschien leuk om hier nog even te delen, mijn Manchester United rebuild tot dusver. Het is semi-realistisch gezien ik niet al te veel zin had om te lang met onnodige spelers te spelen en de carrière ook wat meer gericht is op fun. Ben begonnen met live starting point, waardoor ik feitelijk in deze zomer terecht ben gekomen qua startmoment. Heb dus ook gekozen om er vanaf moment één het mes in te zetten en wat sneller te in te kopen, haha.
Ben begonnen met Ruud van Nistelrooij als club legend. Oftewel de aanstelling van Amorim teruggedraaid, van wie ik geen fan ben. Idee van de carrière is dus een rebuild van United, gezien de prestaties en kwaliteit momenteel dramatisch zijn. Maar er wel enorme transfersommen en salarissen worden betaalt. Vanaf dit seizoen geen Europees voetbal meer. Tijd voor een stapje terug. Overbodige, te slechte spelers eruit. Qua visie wordt het een beetje terug naar de Ferguson-tijd, waardoor ik qua selectie wat gekeken heb naar de invulling rond 2009/2010. Toen was het ook een herkenbare club. Wel is het systeem wat anders, gezien ik wil switchen tussen een 4-2-3-1/4-4-2. Het is wel lastiger om een soortgelijke selectie op te bouwen, gezien Engeland op dit moment weinig goede spelers met ervaring kent. Derhalve focus op (talentvolle) spelers die Engels zijn, of de competitie kennen of passen in het moment.
Verkopen:
Aankopen:
Maakt de volgende selectie:
Delap
Hojlund
Gittens Fernandes Mbeumo
Zirkzee Amad
Rigg
Mainoo Palacios
Camara Gomes
Bellingham
Ouattara Martinez De Ligt Mazraoui
Dorgu Solet Yoro Egan-Riley
Verbruggen
Butland
Hiermee een selectie die niet af is, maar wel wat meer herkenbaar is met kwalitatieve spelers, die Engels zijn of de competitie kennen. Aangevuld met gerichte aankopen van talentvolle jongens van kleinere clubs. What next? Op den duur is het kijken of het werkt met Hojlund en Zirkzee of dat er doorgeselecteerd moet worden. Ik merk dat ik nog wat snelheid mis, misschien dat ik Nusa nog aantrek. Geeft ook wat meer opties. Zo had Ferguson toentertijd Ronaldo, Park, Giggs, Nani, Rooney, Berbatov, Welbeck en Tevez. Daarnaast moet ik Bruno Fernandes 3/4 maanden missen door een zware blessure. Achterin werkt het met Martinez, De Ligt en Yoro nog niet echt top. Misschien moet daar op den duur ook doorgeselecteerd worden en bijv. een Guehi aantrekken. Daardoor krijg je ook weer wat meer de Britse identiteit. Stadion is in game overigens erg mooi, geeft goed de Engelse feeling.
Paar mooie transfers, een paar die ik minder vind. Rigg én Bellingham weghalen bij Sunderland vind ik wat veel, zeker om ze dan als derde keuze te gaan gebruiken. Eén van beide had wel gekund. Ook jammer dat je met Mbeumo iemand gaat halen die Amad helemaal in de weg gaat lopen, zo verkwansel je eigenlijk je grootste talent. Nu heb je twee toppers op rechts en iemand die nog niet veel bewezen heeft op links, ik had ingezet op een top-aankoop daar. Verder had ik Dalot niet laten gaan, die heeft toch indrukwekkende stats voor een back én kan op beide kanten spelen.
Los daarvan: mooi project, benieuwd hoe het verder nog gaat lopen!
Laatste opmerking: denk je dat Van Nistelrooy het aan kan? Was niet meteen indrukwekkend met Leicester. Misschien had Michael Carrick nog een leuke optie geweest?
Thanks! Not sure of Van Nistelrooij het aankan. Was bij PSV volgens mij prima en kwam bij Leicester echt in een lastig parket terecht. Snapte niet zo goed dat hij die job aannam. Carrick zat wel in mijn hoofd, maar heb simpelweg gekozen voor iemand die al in de game zat. Vandaar.
Qua transfers: vandaar ook semi-realistisch. Had op links niet echt iemand op het oog die daar zo’n rol kon oppakken bij dit United. Mbeumbo heeft zich in de Premier League bewezen en gaat waarschijnlijk nu een stap maken. Amad gebruik ik overigens erg veel, zowel op rechts, links als achter de spits. Met het volle schema vond ik het ook niet zo erg om daar twee goede spelers te hebben lopen.
Wat betreft Rigg en Bellingham kan ik je zeker volgen hoor. Had ik normaliter ook niet zo snel gedaan, maar met het idee van deze CM vond ik het wel prima om ze als gezicht van de ‘next gen’ te gebruiken. Alleen nog niet goed genoeg om ze bij dit United al een grote rol toe te kennen. De club moet ook presteren uiteindelijk. Kan ze wel veel gebruiken in kleinere wedstrijden en alle bekercompetities. Dalot is puur persoonlijk, net als Ugarte. Vind het geen toppers. Hij heeft inderdaad prima stats, maar onder semi-realisme toch laten gaan.