Hey!
Ik ga met een nieuwe Ajax story/carreer mode beginnen als Farioli. Als alle transfers zijn verwerkt.
Iemand tips qua:
- Speelstijl, transfers , jeugdopleiding
Ontvang ze graag
Hey!
Ik ga met een nieuwe Ajax story/carreer mode beginnen als Farioli. Als alle transfers zijn verwerkt.
Iemand tips qua:
Ontvang ze graag
Op goal heb je de stokoude Pasveer. Als reserve heb je Mattheus. Ook niet de jongste.
Dus in iniedergeval een jonge keeper: Andrew (Gil Vicente) , Okoye ( Udinese), Lammens ( Antwerp) of Peretz huren van Bayern Munchen.
Met Rosa en Gaaei heb je nu voldoende rechtsbacks. Centraal zit je met Sutalo, Rugani, Baas, Kaplan en zelfs eventueel Hato ook gebakken. Een (concurrerende) LA zou wel een optie zijn:
Yilmaz ( Rangers FC), El Karouani ( FC Utrecht) of Meijer (Club Brugge).
Op 6/8 heb je Henderson, Vd Boomen, Regeer, Fitz Jim en Taylor. Lijkt mij voldoende.
Op 10 heb je alleen Klaassen, waar Berghuis ook kan. Lijkt mij ook voldoende.
Voorin: Spits Brobbey en Weghorst. Links Edvarsen en Godts. Rechts alleen Traore.
Ik zou een RV halen: Mijnans ( AZ) of Abaldo ( Gimnasia)
@Jochem, 't is gebeurd!
In mijn Bundeslia save lijkt Bayern Munhen de weg kwijt mid okt/dec en ben ik in mijn 2e seizoen 7punten los gelopen(onderling heen duel gewonnen),
en in de kwart finale dfb bokal zit al geen dortmund, bayer leverkeusen gladbach, leipzig en Bayern Munhen meer, maar nog Wolfsurg, Hoffenheim, Frankfurt stuggart 1 en 2, dus hoop op wat geluk