Dat is of was soms ook met fans, dat het verliezende kamp uitzinnig werd, en jou fans “mat” reageren. bij de titel of beker
Barca 1 - 64
AM 2 - 57
RM 3 - 52
Soc 4 - 43
Da’s inderdaad al ‘n serieus verschil tss jullie & Barça. Maar wel heel realistisch, waar het zelf 27 punten scheelt … ![]()
Eind seizoen 1 heeft Gorrotxa bij mij (Real Sociedad) nog een contract voor 1 jaar en 2 maanden. Uit waardering krik ik zijn contract op met 3 jaar , loonsverhoging en een afkoopclausule van 37 miljoen.
In augustus seizoen 2 activeert rivaal Athletic Bilbao (over realisme gesproken..) die clausule. Normaal kun je die activatie onderscheppen door het contract van de betreffende speler te verlengen/op te krikken.
Ik wilde dit doen maar kreeg de melding dat ik pas zijn contract had verlengd en het niet meer mogelijk was om dit opnieuw te doen… weg speler… ongelofelijk..
Tja, contracten boven 1.5/2 jaar en binnen 6 maanden van een eerdere verlenging zijn inderdaad ‘no go’ aan de tafel dit jaar, soms lastig inderdaad, dwingt ons wel meer te verversen.
Heel irritant. Heb zelfs recent gehad dat ik een speler in de zomerstop aangekocht (juli) en dat hij in augustus - terwijl hij alle wedstrijden tot dan gewoon gespeeld had - ineens een transferwens indiende vanwege te weinig speeltijd. Ook een afkoopclausule. Beste vent was na een krappe maand weer weg ![]()
Ja, ik heb er in mijn “Boro” verhaal ook een die ondanks meeredeel wedstrijden gespeeld, een vertrek geforceerd heeft. Kort verblijf dus!
Oooh, ik zou slecht komen van zo’n situatie, die heel jouw carrière toch naar de vaantjes brengt?! En dan nog juist dé rivaal … Ik voel jouw frustratie.
Heb de indruk dat het transferverzoek veelvuldig voorkomt, bij was het Griezmann & Kostis. En dan kan je ook werkelijk niets meer doen om ze op andere gedachten te brengen.
Ze blijven ongelukkig, ook al spreek/reageer je positief tijdens persconferentie/berichten … (zucht)
A dat je tegenstander bij een aftrap de bal over de zijlijn schiet, ter hoogte van jou 16 meter,
B, staat de moreel meter ook ineens bovenin je team management in plaats van onder bij conditie en scherpte?