EA SPORTS FC 26 - Bijzonderheden

Soms maak je iets bijzonders mee in de game. Dat kan positief of negatief zijn. Bij jezelf of in de game. ( tegenstander of andere club).

Een prachtige comeback.. een mooie uitslag.. een stunt op de ranglijst..
Maar ook.. tegen de verhoudingen in verliezen.. een rare transfer..

Maak jij dit mee en wil je dit (kort) delen, post dat dan hier!

Ik trap af. In de achtste finale van de Champions League moest ik met mijn Liverpool een tweeluik tegen SSC Napoli.

De heenwedstrijd verloren we kansloos met 2-0, in Napels.
Thuis waren we heer en meester. 3-0 voor. Tot dat in de 89e minuut McTominay een frommelgoal maakte. Verlenging.. minuut 108: 3-2. Eindstand 3-2..

Ik zag tot mijn verbazing dat alle tegenstanders in de UCL correct zijn, maar … het programma is omgekeerd?!

In real life speelde Atleti op de eerste speeldag (september) op Liverpool, terwijl het nu de laatste tegenstander is (januari) …

Is dat bij jullie ook zo?

Dat klopt ja het cl programma word je in spiegel gegeven, misschien is dat in de andere europese competities ook het geval

Voorafgaand aan de wedstrijd staat de uitploeg op een rij waarna de thuisspelende club langsloopt om handjes te geven. In real life is het altijd andersom. Een kleine ergernis wat al tig jaar duurt bij fifa.

De ene ploeg in het wedstrijd shirt de andere in het trainingsjack
``

Dat de keeper van de cpu de bal tegen de hand van een eigen verdediger gooit, en dan een penaltie krijgen