Ik trap af. In de achtste finale van de Champions League moest ik met mijn Liverpool een tweeluik tegen SSC Napoli.
De heenwedstrijd verloren we kansloos met 2-0, in Napels.
Thuis waren we heer en meester. 3-0 voor. Tot dat in de 89e minuut McTominay een frommelgoal maakte. Verlenging.. minuut 108: 3-2. Eindstand 3-2..
Voorafgaand aan de wedstrijd staat de uitploeg op een rij waarna de thuisspelende club langsloopt om handjes te geven. In real life is het altijd andersom. Een kleine ergernis wat al tig jaar duurt bij fifa.
Ik vind de offline gameplay echt goed dit jaar, maar ik maak mij nu toch weer wat mee..
Laatste speeldag van seizoen 3. Mijn Liverpool staat bovenaan met 82 punt. Een beter doelsaldo dan Arsenal, dat ook 82 punten heeft.
Ik win vervolgens op de laatste speeldag thuis van Bournemouth. Er gebeurt niets. Geen uitbundigheid, geen beker/schaal, helemaal niets..
Heb alleen doelman die tegen verdediger aan loopt gehad. Eentje met heimwee of een aantal zieke. Gister kreeg ik er een bij Ajax. Het bestuur vond dat Bounida moest spelen, hij vertegenwoordigde de waarde van de club. Best leuke nieuwe features
Oh dit heb ik echt heel vaak. Recht naar de cornervlag of over de zijlijn.
*Wat mij ineens opvalt nu ik het toevallig elders lees: ik krijg nooit vrije trappen! (behalve buitenspel). Al helemaal niet rond de zestienmeter van de tegenstander. Kan me niet eens heugen hoe dat er eigenlijk uit ziet deze editie van het spel haha!
Zijn er mensen die in La Liga een carreer mode hebben ?
Mij valt namelijk 1 ding op, dat de traditionele top 3 qua punten aantal er ver boven uitsteekt.
Het is bij mij misschien wat voorbarig, omdat ik pas in februari seizoen 1 zit met Sociedad, maar toch..
Ik werd met Betis vierde (74 punten), Atletico 77, Real Madrid 85 en Barcelona werd kampioen met 87.
Wat ik irritant vind is dat de AI uitbundig juicht bij echt elk doelpunt. Dus als zij de 5-1 maken doen ze net of dat het een hele belangrijke goal is. Terwijl ik denk je staat met 5-0 achter