EA SPORTS FC 26 - Ultimate Team

Discuseer hier over de Ultimate Team mode :backhand_index_pointing_down:

Ik las en hoorde dat er komend jaar minder special cards uitkomen.

Zou een verademing wezen.

Wie kan mij het uitleggen over de 6000 fifa points bij de ultimate edition? Je krijgt namelijk 6000 points in 2 maanden. Moet ik dan denken aan 700 points per week of hoe zit dat precies?

Ik heb gisteren bij het opstarten van FUT al twee duizend punten gekregen. Aangezien het binnen 2 maanden 6000 gaat worden denk ik dat het nu 2000, na een maand 2000 en na twee maanden de laatste 2000.

Side note: een vriend van mij kreeg gisteren wel meteen 6000. Weet niet waar dat aan ligt..

Iemand ondertussen al gelukt om een kit te kopen, die niet van Ajax is?

Ik probeer al sinds vrijdag een Telstar tenue te kopen, maar op de transfermarkt zijn alleen kits van Ajax te vinden, vanuit de Eredivisie verder niks. Even verder gekeken en er zijn gewoon 0 kits te koop van clubs uit LaLiga.. lijkt me sterk..

Nope, lijkt een bug in de game te zitten waardoor er heel veel tenues ontbreken.

Ik heb nu zo’n 100k aan muntjes weten te verzamelen, voornamelijk door de verkoop van Militao. Ben op zoek naar een goede winger en/of CAM voor dat bedrag. Heeft er iemand suggesties?

Iemand anders ook de issues dat de ‘challenges’ binnen rivals niet werken?

Heb er tot nu toe twee gehad; ‘scoor het eerste doelpunt’ en ‘win met een TOTW’.
De eerste rage quitte mijn tegenstander na een 3-0 voorsprong voor mij en de tweede won ik met TOTW Fermín, die standaard in de basis staat. Beide challenges zijn hierna ‘failed’..

Ik heb er veel gehad die inderdaad niet werkte, maar vandaag ook de eerste die wel werkte. Lijkt dus nog niet 100% te werken.

1 like

Hebben er nog mensen meegedaan aan het eerste weekend van Champions? Ik kwam niet lekker in mijn spel, bleef daarom hangen op 6 wins en 9 losses. Rewards waren het benoemen ook niet waard. Ben nog erg zoekende hoe ik deze editie nou efficiënt kan aanvallen.

Ik heb nog geen WL gespeeld, aangezien ik nog geen weekend tijd heb gehad. Wel ben ik nog steeds op zoek naar een effectieve formatie, heb al meerdere geprobeerd maar blijf maar uitkomen op 4-3-3(4).. merk dat mijn CAM, IF Fermín, daar wel echt veel in de spitspositie opduikt, wat wel echt fijn is.

Nadat ik met mijn Ultimate Editie points packs kon openen , heb ik uit 4k Gabriel, Caicedo en Nuno Mendes gepacked. Uiteindelijk na wat rivals , doelstellingen voltooiingen en quick sells heb ik 260k.

Tijd om Weekend League na 8 jaar weer te spelen. Toen kwam ik erachter (heel snugger) dat je je niet meer zomaar kan inschrijven maar bepaalde dingen moet voltooien.

Wat moet je voltooien voor toegang en is dat elke week hetzelfde of elke week anders?

Je hebt 1000 kwalificatiepunten nodig. Daarna hoef je geen kwalificatietoernooi oid meer te spelen. Als je in divisie 6 of lager zit doe je mee aan Challengers, een variant waarin alleen spelers zitten uit lagere divisies. Vanaf divisie 5 wordt het Champions, waarbij dus ook betere rewards te verdienen zijn.

1 like