EA SPORTS FC 27 - Club Gezocht

Gebruik dit topic om hulp te vragen voor het vinden van een geschikte club voor in je Career Mode.

Ik begin eigenlijk elke editie met een Premier League of Bundesliga (2) club.
Zal op het eerste oog Schalke 04, Hamburger SV of Spurs zijn.

1 like

Mooi! Zat van de week ook al een lijstje te maken.

Start net als jou ook in Duitsland of Engeland. Schalke, HSV en Frankfurt staan op m’n lijst voor Duitsland. Sunderland wordt het in Engeland. Kijk dan vooral naar stadion, tenues en het verhaal achter de club.

Als de Serie A er weer inzit kan ik ook niet wachten om daar weer eens een carrière te doen. Met As Roma bijvoorbeeld. Ben benieuwd waar de rest mee gaat starten, en waarom.

Heb eigenlijk nog niet echt een concreet idee. Komt met name doordat ik altijd even wil zien hoe een club in game aanvoelt. Bijv. vorig jaar vond ik de tenues van HSV echt verschrikkelijk, waardoor ik er dan niet voor kies om met die club wat te doen. De gehele Bundesliga vond ik wat minder aantrekkelijk, maar misschien wel een optie voor komend jaar. Even afhankelijk hoe de competitie aanvoelt/oogt. In de 2. Bundesliga spelen dit jaar Wolfsburg en Hertha, grote clubs. Jullie noemden al een paar goede opties. BMG keek ik dit jaar naar. Vaak goede tenues, stadion is goed nagemaakt.

Er zijn verder wel genoeg goede CM’s te bedenken daarentegen. In Frankrijk heb je de projecten bij Paris FC en Lyon en Marseille blijft altijd een club die veel veranderd. Een aantal ploegen hebben goede talenten, zoals Lens. In Spanje is Valencia iets stabieler, maar nog een lange weg te gaan. Sevilla hangt aan twee beademingsapparaten tegelijkertijd. Depor en Malaga zijn terug. In Italië is Fiorentina erg actief op de markt. Hoop vooral dat de licenties terugkomen (Milan is altijd raak bij mij), maar meen gelezen te hebben van niet.

In Engeland kan je natuurlijk van alles vinden. Leicester City is na het verrassende kampioensjaar helemaal afgedwaald naar de League One. Een West Ham-rebuild in de Championship is natuurlijk een inkopper, afhankelijk hoe het stadion er uit ziet (kan soms veraf voelen). In de Premier League zelf is er op dit moment nog genoeg te doen bij bijv. Aston Villa of Newcastle dat ook nog Guimareas gaat kwijtraken aan Arsenal.

Enige die ik denk ik zeker weet is een CM met Ajax. Altijd wel vermakelijk. Club en stadion zijn erg goed nagemaakt ieder jaar. En met de huidige transfers ook een leuk team om wat mee te doen.

1 like