EA World Cup

In dit topic kan alles over de WC-modus in FIFA 23 besproken worden.

De enige officiële communicatie van EA is dat hij vandaag uitkomt, maar uiteraard reppen ze niet over een uur. De geruchten zijn dat het rond 19u vanavond zal zijn, omdat dan meestal de updates uitkomen.

Edit: ik ben momenteel een update van 5GB aan’t downloaden.

1 like

Goed om te horen, je bent me eigenlijk net voor. Niet zozeer omdat ik enthousiast ben over de World Cup DLC, maar vooral omdat ik zit te wachten op de bijbehorende squad update.

Ik voel al teleurstelling aankomen. Aangezien er amper bugs zijn aangepast zal ook aan de squad-update amper werk verricht zijn, vrees ik.

Gelukkig ben ik (na vele teleurstellingen) ook al met weinig tevreden. Hoop alleen dat de squad update vanavond daadwerkelijk beschikbaar is, want heb geen zin om nog langer te wachten.

Na de grote update kwam er nog een kleintje van 6.3MB, maar elke keer als die klaar is geeft Origin aan dat ik die weer moet downloaden.

PC opnieuw opstarten heeft het probleem verholpen.

Is het dan beter om de World Cup DLC niet af te halen, als die toch teleurstelt?

@Joostvans, iets specifiek bij die volgende squadupdate misschien?

Je hebt geen keuze, hij maakt deel uit van een (iets) grotere update.

1 like


Iemand die weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?#dtv

Zorgen dat je de laatste Squad update gedownload hebt?

1 like

Ja, dat lijkt me ook. Maar volgens mij was het idee dat de release van de World Cup DLC en die squad update tegelijkertijd zouden plaatsvinden. Maar als spelers als Jules Koundé en Gavi niet eens een real face krijgen in de DLC, dan hoef ik dat ook niet te verwachten voor Career Mode.

2 likes

Ewel, ik begreep niet meteen wat de link tussen de twee was, maar wanneer er ‘n nieuwe squadupdate komt, zullen de nieuwe real faces ook beschikbaar zijn in career mode. Maar enkel die 7 dus.

Ik ben vandaag ook begonnen met ‘n nieuwe (Arsenal) carrière. We kunnen niet blijven wachten …

1 like

Ik check dit vanavond. Wel bizar want is een nieuwe content. Maar ik check op algemene updates.

Lukt helaas nog steeds niet. Waar kan ik die update downloaden? Heb 1 match kunnen spelen. Nadien ploeg aangepast en terug zelfde melding. Echt erg op deze manier. Heb zelf een filmpje van youtube bekeken en helpt voor geen meter. Hopelijk weet hier iemand raad.

Vandaag begint de wereldbeker. Op FIFA nog steeds geen correcte squads. Ongelofelijk toch. Ook nihil communicatie hierover.