Ergenissen fifa 22

Ik erger mij al tig maanden aan de spel elementen in fifa 22.
1:De melding applicatiefout tijdens het maken van de begin opstelling.

2:De ruimte die word dichtgelopen door de loopactie van een medespeler als een speler aan de bal de ruimte indribbelt.

3:Vrijetrappen die er zelden ingaan,zelfs van randje strafschopgebied klemt de keeper de bal.

4:Diepe crosspasses die te vaak worden onderschept.

4:Spelers zijn vreselijk traag of uit positie na een bijna gewonnen sprintduel nadat de tegenspeler uit het niets speedy Gonzalez/Road Runner is.

Trainers Rating gaat met ongeveer 15-20 punten omlaag na het niet behaalde doelstelling in de CL.

5:Nutteloze doelstellingen te voorkomen tegendoelpunten in zowel uit als thuiswedstrijden.

Misschien is het tijd over te stappen naar 23?

Heeft die dan geen bugs en glitches?:face_with_raised_eyebrow:

Elk spel heeft zijn eigenaardigheden en in FIFA 23 zitten er nog veel overgebleven in 22.

Ik vind punt 5 eigenlijk geen onzin: heel veel kunnen niet op de nul spelen (lees: verdedigen) en dus is een doelstelling om een x aantal wedstrijden de nul te houden eigenlijk een hele goede oefening opgelegd door het spel zelf.

Ik erger me meer aan de onlogische AI, want ik heb vaak het idee dat uitwedstrijden me beter afgaan dan thuis. En dat merk ik ook in de gesimuleerde uitslagen.

Wat dan irritant is aan het verdedigen is dat jouw verdediger helemaal uit positie is daar waar je in principe die tegenaanval had kunnen afstoppen.
Maar goed,ik weet dus dat er meerderen zijn die zich ergeren aan bepaalde facetten.:grin:

Denk dat het vooral veel oefenen is en niet bij elke bal een tackle in te willen zetten want dan snijden ze er heel makkelijk door heen. Ik hou met regelmaat de 0 en soms lukt ook niks. Pas nog afgedroogd door Freiburg 4-1 en als je dan al die goals ziet. Niet tegen te houden. Ben blij dat ik niet alles meer met 3-0 of meer win zoals eerst vaak het geval was.

Ik maak zelden slidingen,tijdens sprintduels word ik uitgekapt en rent de verdediger verdwaald dooršŸ˜,ik moet het niet zo serieus nemen.ik wilde gewoon even klagen.