Even uitproberen...

Nieuwe forum software moet uiteraard uitgeprobeerd worden.

Probeer het uit in dit topic…

TEST, is 20 tekens niet iets te veel?

Daar zijn we nog mee aan het experimenteren. Wat zou jij voorstellen?

Eeuhm. Tien? tekentekenteken

Ik vind het forum op deze manier persoonlijk erg onduidelijk en lastig. Oude forum was naar mijn mening veel duidelijker en makkelijker.

Jammer, kan me inderdaad voorstellen dat het even wennen is.

Kun je aangeven wat er lastig is. Heb je suggesties hoe we het makkelijker kunnen maken?

Of is er iets wat je mist? We helpen je graag.

Dit was in eerste instantie ook mijn gedachten, maar ben hier toch al snel aan gewend geraakt. Overigens vraag ik mij wel af of er speciale categorieën komen voor bijvoorbeeld Carrière modus, Ultimate Team en Manager Stories zoals op het voorgaande forum was. Denk dat die het een stuk duidelijker zou kunnen maken, maar denk dat dit pas het geval zal zijn zodra FIFA 19 echt uit is.

1 like

De frontpage vind ik niet meer duidelijk ingedeeld. Je ziet meteen de topics waar als laatst op gereageerd is, vervolgens als je dan op ‘Categorieën’ klikt dan zie je alleen FIFA19, FIFA18 etc. en er zijn geen duidelijke ‘subcategorieën’ meer. Bijvoorbeeld Manager Story, FUT etc.
Ook zou het er imo beter uit zien als je de username en rang gescheiden houdt van het blok waar de post in staat. De balk rechts waarin je kunt zien bij welk bericht van de hoeveel in het topic je bent heeft imo ook geen toegevoegde waarde.

1 like

Top dank voor de feedback. We gaan inderdaad nog kijken hoe we de categorieën en tags duidelijker en beter kunnen indelen.

1 like

Moet zelf ook even wennen aan het nieuwe forum maar op de lange termijn zal dit denk ik wel een betere oplossing zijn.
Die discobot hoeft van mij trouwens niet, zie daar het nut niet echt van in.

1 like

Het nut van de Discobot was voor mij ook niet duidelijk. Dus deze is nu uitgeschakeld.

1 like

Ik zou voor iedereen die moeite heeft met het nieuwe forum adviseren om uit de ‘categorieën’ te werken. Dit komt bijna overheen met het oude forum en is meer herkenbaar. De pagina ‘nieuwste’ is meer van deze tijd en toont gewoon de laatste updates op het forum. Toch wel aardig handig.

1 like

Ik heb een kleine tweak doorgevoerd. De grote header afbeelding helpt je nu terug naar de forum index.
Als er nog wensen of ideeën zijn om het forum te verbeteren, laat het ons weten!

De subcategorieën zou ik graag terug zien. Als alles zo door elkaar komt (FUT, Manager Story, Carrière etc) wordt het een beetje een rommeltje en onoverzichtelijk.

1 like

Ik heb inmiddels een aantal aparte subcategorieën aangemaakt voor FIFA 19: Ultimate Team, Carrière Modus en Manager Stories.

image

Tags hebben we voorlopig even uitgezet.

De komende weken, maanden zullen we meer subcategorieën aanmaken zodra we die nodig hebben.