Fc24 problemen met AI in careermode

Hallo Allemaal, ik heb een vraag voor de mensen die ook career mode spelen op de ps5 zowel bij fifa23 als bij fc24 loop ik steeds tegen hetzelfde probleem aan. Ik begin een career bouw een team op bla bla bla enz maar na een paar wedstrijden of als je om een prijs moet spelen dus beker of iets , word de cpu echt super goed. Je merkt gewoon een soort inmenging van de AI. Wat mij opvalt is dat het vaak de sterkere teams zijn dus bv AC en INTER MILAAN, Manchester City enz. Het gekke is het maakt ook niet uit of je team in topvorm is of je wel goals scoort de cpu scoort altijd meer en ontneemt je gewoon de kans om te winnen dan. Heb nu heel veel.verschillende competities geprobeerd maar steeds zelfde verhaal behalve bij nederlandse competitie niet. Ik speel op wereldklasse met sliders gewoon 50 50. Iemand een idee wat hier aan te doen want het is echt frustrerend soms

Dit heb ik echt nog niet eerder gehoord. Heb echt al een aantal edities het idee dat ik door de Europese competities heen dans, zonder echt heel veel moeite te doen win ik. Ik heb enkel sommige periodes in een seizoen dat het niet lekker loopt.

Welke niveau speel je dan? En alleen makkelijk europees of ook in competitie verband? Heb ook al met sliders geprobeerd maar ja weet niet voelt toch beetje als cheaten voor mij en niveau lager spelen op prof is weer te makkelijk. Ik zag nog wel iets op you tube over met tacticts spelen dus bv ultra verdedigend enz dat lijkt tot nu toe te helpen.

Ik speel legendarisch. Competitie win ik 28x speel ik een handvol gelijk en 1 of 2 verliezen. Europees is bijna geen uitdaging. Soms een enkele keer

Netjes, ja dat niveau hoef ik niet te proberen😂 Online zag ik wel meer mensen die er last van hadden maar de 1 zegt is een skill dingetje dus gewoon niet goed genoeg, de ander zegt scripted of dda. Ik moet wel zeggen op ps4 had ik er geen last van maar nu met ps5 is het zwaar irritant

waarom niet? juist wel, ik heb via een club met lage verwachtingen juist een niveau hoger geprobeerd, aan het eind van een game cycel , dan is het gat in je nieuwe game minder groot

zit nu op legendarisch heb het zelf ook niet op ultiem staan(frustraties)

Ja daar heb je wel een punt, morgen eens proberen. Vanavond dat met tactics geprobeerd maar dat lijkt een wereld van verschil, mannetjes die nu gewoon meelopen en ook mee verdedigen, cpu was nu veel beter af te stoppen.

al voelde ik wel een groot verschil bij laatste fifa en deze fc in het begin op legendarisch

Ik vond fifa 23 ook iets betere gameplay hebben net iets soepeler allemaal.

Er is volgens mij ook een functie die je aan of uit kunt zetten op de 2 hoogste niveaus die je cpu beinvloeden

Ok dat wist ik niet,maar ik moet zeggen met tactics werkt het goed. Ik snap nog steeds niet hoe dit kan maar goed het werkt. Normaal had ik tactics op balance staan nu zet ik hem op verdedigen onder een wedstrijd en dan staat het ineens allemaal goed en kun je normaal de bal afpakken of onderscheppen zoals gewoon zeg maar. Legendarisch nog niet aan toegekomen maar moet zeggen wereldklasse komt nu zelfs beetje simpel over soms.:see_no_evil: Heb je misschien nog tips voor camera instellingen, ik heb op you tube enz gekeken maar kon niet echt vinden hoe je de camera settings zo krijgt als in andere fifa’s

Welke camera hoek gebruik je? Ik probeer altijd zoom 0 en hoogte 20.


Zo heb ik het sinds een paar dagen