FIFA 19 Algemene Discussie

Eind september komt FIFA 19 uit! Discussieer hier over de nieuwe FIFA-game.

Afgelopen week was er een evenement voor Game Changers waar FIFA 19 uitgebreid getest is. Vanaf vandaag mogen zij daar beelden van publiceren.

Zelf vind ik deze video veel waardevolle informatie geven:

Als je ook een interessante of vermakelijke video gevonden hebt, mag dat uiteraard gedeeld worden in dit topic!

Veel plezier iedereen!

Net als in voorgaande edities hebben de graphics card van Intel het lastig met een nieuwe game. In vorige edities hadden spelers plots geen hoofd (totdat Intel besloot daar iets aan te doen), nu is het veld compleet zwart. Mijn eerste reactie was natuurlijk het checken van de specs van FIFA 19, daar ligt gelukkig het probleem niet (met een Intel Graphics HD 5500 moet ik in staat zijn om de game te spelen op mijn laptop). De rest van de game werkt overigens foutloos en vloeiend. Inmiddels heb ik al een aantal dingen gedaan: lage settings aangehouden (maakt geen verschil en zelfs met de hoogste settings werkt de game vloeiend (op het zwarte veld na)), graphics card drivers geüpdated. Iemand die al wat meer heeft gehoord van deze issues of tips heeft om het op te lossen?

Ik weet niet wat het is deze edtie van fifa maar ik krijg me een partij tegendoelpunten. Ongelofelijk, twaalf duels met Everton en 18 tegendoelpunten :roll_eyes: zojuist met 6-3 op de broek bij Arsenal. Speel gewoon legendarisch. Moet wel zeggen dat er drie doelpunten bullshit waren.

Keane die een kopduel van Ozil verliest, Kean die zich weg laat zetten terwijl ik de afscherm knop gebruik. Merk ook vaak dat de doelman gewoon de bal kan hebben maar hem gewoon langs zich voorbij laat gaan. Erg frustrerend. Nu vind ik het niet erg dat ik verlies van Arsenal, maar dan zoveel fouten van het spel waardoor je benadeeld word.

Waar ik mij al drie edities aan stoorde was dat de eerste doelman ineens gewisseld werd voor de tweede. Nu speel ik vanavond tegen Man u en staat Romero onder de lat, de Gea op de bank. Dus niet eens geblesseerd. Na het duel ga ik naar de team statestieken in zie ik dat Romero al 8 van de 9 duels heeft gespeeld. Zo ook bij City waar Ederson gewoon op de bank zit. Voorheen had je wel eens vaker dat een half b team speelde, zeker na een beker pot of europese verplichting, frustrerend.

Meer details over de tweede update van FIFA 19:

Het valt mij op dat veel ballen met de borst worden gecontroleerd of terug gespeeld op de doelman na de laatste update (niet de titel update, maar eerder)

Je krijgt nu toch Low als coach als je een nieuwe carriere start en dan een onbekend profiel aan maakt? Bij Valencia heb ik dit dus geprobeerd maar nu staat Fatih Terim dus langs de lijn… lachwekkend!

Sierd de Vos wordt de nieuwe commentator in FIFA 20, aldus 6 Inside.