FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Het is me zojuist gelukt, in eerste instantie lukte het niet bij Lyon, toen heb ik het geprobeerd met een of ander Deens team waar ik het stadion opeens wel zag verschijnen. Daarna opnieuw naar Lyon gegaan en ja hoor daar stond het stadion :yum:

Dit heeft niks met Fifa 19 te maken maar aangezien er nog geen algemeen topic voor Fifa 20 is, wil ik het hier mededelen. Sierd de Vos gaat het commentaar inspreken. Althans dit las ik op Veronica Inside, of het ook zo is durf ik niet te zeggen.

Zou wel heel leuk zijn als hij het commentaar gaat doen, die andere 2 ben ik onderhand wel beu.

Sierd zelf ontkent het zelf helaas :slightly_frowning_face:. Was er zelf ook zeer blij mee.

Had het ook gelezen, maar ik denk dat mensen snel flauw zijn om 50x per wedstrijd koekoek te horen, ik blijf gewoon bij Engels commentaar. Je zal maar in de laatste minuut fut Champions een grote kans missen of een goal tegen krijgen en Siertje roept dan koekoek dan ligt mijn controller gelijk in 100 stukjes hahaha.

1 like

Ik denk dat ik ook knettergek zou worden met dat gelul van hem tijdens een spannende Weekend League pot :joy: Al is dat met Youri en Evert niet veel anders. Kijk zelf graag Youtube of luister muziek tijdens Fifa.

Ieder jaar weer probeer ik een potje met Nederlands commentaar maar ik ga mezelf meteen irriteren aan die flauwe ingestuurde grappen en opmerkingen. Heel snel naar Engels, zal met El Sierd niet anders zijn ben ik bang.

De enige manier om mij ooit Nederlandstalig commentaar te laten proberen op FIFA is Filip Joos inschakelen.

Daar ben ik volledig mee eens.
Die man ziet alles heel goed en heeft ook heel veel weetjes en details in zijn commentaren.

Hij wordt in België onterecht niet altijd gewaardeerd.

Ik hoor inderdaad vaak dat mensen hem niet ‘kunnen uitstaan’, terwijl hij wel altijd interessante dingen vertelt én zijn analyses onderbouwt met argumenten. Als je dan vergelijkt met Wesley Sonck, die zomaar wat roept, nooit een degelijk argument heeft en tegenargumenten vaak durft repliceren met ‘maar dat is toch wat ik zeg?’ om dan zijn kar te keren.

Joos zijn boeken zijn trouwens ook aanraders!

De discussies tussen Joos en Sonck zijn anders wel heerlijk!

En ik vind wel dat je af en toe merkt dat Joos niet op professioneel niveau gevoetbald heeft. Maar buiten dat ga ik wel akkoord met wat jullie zeggen.

Even een vraagje over het forum, als ik een persoonlijk bericht open op mijn telefoon dan zie ik maar de helft van het scherm zeg maar, hoe kan dit en hebben meerdere hier last van?

Rechtsboven bij het bericht staan drie streepjes en een dakje naar beneden. Daarmee kan je het bericht vergroten en verkleinen.

Dit bedoel ik, heb geprobeerd wat je net zei maar zonder succes.

Rechtsboven op het symbooltje naast het kruisje en het vinkje klikken, en dan nog eens refreshen, dat zou moeten werken.

Ik vroeg me af of je een soort super league kan maken in Fifa voor in carriere mode, mijn bedoeling is dan om de beste teams van europa in 1 competitie te doen etc.
Alvast bedankt!

1 like

Kan iemand mij vertellen hoe matchmaking werkt bij weekend league? Wordt je gekoppeld aan iemand die op dat moment in dezelfde rang bevind van de weekend league of is het gewoon een willekeurige tegenstander?

Vaak zelfde rang maar omdat het nu het eind van fifa is zijn de tegenstanders wel sterker geworden

Ik heb een vraag over de carriere mode. Ik ben een nieuw carriere begonnen en kan heel veel spelers niet op transferlijst of leenlijst zetten, clubs kunnen ook niet bieden op die spelers er zit er maar 1 tot 3 spelers in die wel weg kunnen de rest niet. Aantal spelers is redelijk breed en zit in de winterperiode nu. Weet iemand waarom ik bepaalde spelers niet kan verkopen of uitlenen?

Alvast bedankt!

Normaal is dat omdat je spelers pas een van de transferperiode ervoor zijn aangekomen. Maar 1-3 spelers is wel erg weinig

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 20 - Algemene Vragen