Fifa 19 moeilijkheidsgraden

Ook mij valt op dat FIFA 19 duidelijk meer skill moves gebruikt dan FIFA 18. Misschien ben je zo met het spel bezig dat dit je gewoon ontgaat. Ze moeten dit overgerens wel patchen, aangezien de ene match er geen move word uitgegooid en de andere wedstrijd je een complete rondleiding door de ardennen krijgt.

2 likes

Een complete rondleiding door de Ardennen, geweldig haha! Ik vond het al leuk als ik op co-op iemand het bos in stuurde en dan zeggen we dat 'ie even boodschappen gaat doen, maar die van jou vind ik veel leuker.

Heeft er iemand toevallig tips over het aanpassen van sliders waardoor het realistischer wordt? Momenteel word ik er helemaal gek van dat ieder afstandsschot van de CPU zomaar het doel in vliegt en dit ook door elke willekeurige speler gedaan kan worden. Hopelijk komt hier snel verandering in, maar vroeg mij af of iemand iets met sliders heeft gevonden om dit tijdelijk op te lossen. Overigens speel ik op legendarisch aangezien ik op wereldklasse wel alles makkelijk win.

Op de ps4 werkt Hands niet ondanks dat het aan staat in de hoofd menu. Hopelijk wel na de patch.

In carriere moeten kleine dingen nog getweaked worden. Bijv toen ik Carriere begon met Fortuna Sittard en enkele spelers wou verkopen of verhuren waren 7 van de 10 clubs, clubs uit zuid amerika.

Nou weet dat ik Banfield echt geen 3e back van Fortuna Sittard willen of ooit zouden kopen.

Al met al dit is echt de beste fifa die ik tot nu toe gespeeld heb.

Overal goede gameplay.