Fifa 19 Pc verdediging

beste, ik heb een vraag over FIFA 19 pc , namelijk hoe kan ik automatische verdediging uitzetten, zodat ik als er door de pc aangevallen wordt bij mij ik zelf kan terugverdedigen

In principe verdedig je zelf. Alleen fifa is zo ver ontworpen dat ze automatisch verdedigen anders zou je compleet overlopen worden. Je kan het dus niet aan of uit zetten, aangezien je niet alle 11 kunt besturen word er automatisch verdedigd.

ik bedoel, als de tegenstander de bal heeft en richting mijn doel kom dan kan ik niet aanvallen. in FIFA 17 kon dit wel, wie heeft er een oplossing voor?

Pas als je de bal weer afpakt kan je aanvallen, maar ik vermoed dat je dat niet bedoelt. Je wilt met een speler de bal aanvallen, een staande tackle uitvoeren? Dat doe je met de schietknop.

het probleem is dat ikzelf de bal niet kan afpakken vd tegenstander, heb geen macht over de speler om hem te selecteren om aan te vallen

is dit soms een instelling in het spel ?
is dat dus aan te passen?

Ga naar aanpassen in het hoofdmenu. Controler instellingen en zet dan automatisch schakelen op hoge ballen.

  • Wissel tweede verdediger pictogram aan (zo zie je wie de volgende geselecteerde speler wordt).

  • automatisch schakelen hulp bij bewegen : laag

Zo heb je zelf het meeste controle. Verder kun je met de analoge een speler wisselen of LB (xbox), L1 (ps4)