FIFA 19 - Potentiële spelers

FIFA 19 is bijna uit en een van de meest gespeelde modi is de carriére modes.

Het kopen van spelers is altijd een leuke optie. Juist de onbekende spelers kopen met een hoog potentiële waarde vind ik altijd gaaf. Deze speler scouten, kopen, laten ontwikkelen en dan voor veel geld verkopen voelt altijd goed aan als manager van je club :wink:

De lijst aan spelers die ik heb samengesteld is gebasseerd op hun waarde in FIFA18: Hun huidige overall waarde en leeftijd kan nu uiteraard veranderd zijn:

Spelers_ManagerMode

Mocht jij nog een speler weten! Geef de volgende gegevens dan door:

Naam:
Leeftijd:
Positie:
Overall:

Thanks!
Dennis

Deze ga ik volgen!
Fifa 18 stats: (inmiddels dus 18)

Jan-Fiete Arp
17
SP
69

Misschien wel handig om de potentials d’r ook bij te zetten. Zelf ben ik ook een voorstander van een top team bouwen met jonkies die nu nog rond de 60/70 overall hangen. Ik zoek altijd via SoFIFA naar talentjes, daar kan je bijvoorbeeld op potential sorteren en tevens zoeken op bepaalde groei.

@FRFC, bedankt voor deze tip. :+1:

Ik heb een aantal spelers gevonden op soFIFA die erg veel potentie hebben! Deze spelers beginnen hoog in hun overall rating, zodat ze al vroeg inzetbaar zijn om dan nog sneller te kunnen groeien.

Dit zijn de potentiëls (klik op het plaatje voor een beter beeld):

Potentiels_Spelers

1 like

Naam: Riqui Puig
Leeftijd: 19
Positie: CM
Overall: 68 in fifa 19.

Volgens mij had ik gelezen op twitter dat hij een potentie van 88 had gekregen voor fifa 19, dus zeker een interessante optie !

1 like

Ik kan Riqui Puig op Sofifa niet vinden, zit nog niet bij de selectie van FC Barcelona die momenteel online staat. Matthijs de Ligt heeft trouwens een gameface, maakt het in mijn ogen nog leuker hem te gaan gebruiken in een carrière.

Ik gebruik altijd futhead. Daar staat hij wel al op. Dit is dan wel zijn futkaart dus je kunt zijn potentie in carriere hier niet zien, maar wel alvast zijn ingame stats.

Schuurs erg hoge POT, puur en alleen omdat hij bij Ajax zit. Pierie is flink gezakt zie ik.

Is Weah niet een goede optie? Zoon van de Icon Weah en spelend bij PSG?

Zitten nog wel meer potentials bij die ik niet snap. Karsdorp is bijvoorbeeld het hele seizoen geblesseerd geweest en moet daardoor potential inleveren, Dolberg is ook het hele seizoen geblesseerd geweest en indien niet tweede keus geweest bij zowel Denemarken als Ajax, maar alsnog blijft de potential van Dolberg intact. Rare manier van rekenen op die manier…

Is zeeeker een goede optie. Ben een carriere begonnen met Deportivo la Coruna in de segunda division en heb Weah gekocht. Vervolgens kans in de basis gegeven en met succes!
1e jaar nipt kampioen. Weah topscorer met 19 goals!! Ga ik nog heel veel plezier aan beleven alhoewel ik sterk vermoed dat grote clubs aan hem gaan trekken.