FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Iemand ervaring met de Pavon SBC? Wil die gaan doen om hem te linken aan Tevez

Aha ok snap hem, ik heb Joelington ook nog maar even gedaan leuk spits voor af en toe squad battle.

Nice :ok_hand: heeft er iemand trouwens ervaring met Nesta? Kan zijn sbc gratis doen maar twijfel of hij beter is dan prime campbell :blush:

EA moet stoppen met het verkopen van FIFA Points in België. Mogelijk stopt de verkoop ook in Nederland. Check ons artikel hierover:

1 like

Zou mooi zijn als het hier in Nederland ook gebeurd. zouden het helemaal moeten afschaffen! Er zullen veel mensen een stuk hoger eindigen wanneer het puurnop spelen en bouwen van het team aan komt :muscle:

Vraag me eerlijk gezegd af of dat zal gebeuren. Want je speelt toch tegen tegenstanders uit landen waar ze nog wel FIFA Points kunnen kopen.
Maar als ik kijk naar mijn FUT-team, heb je geen FIFA Points nodig om een goed team te krijgen.

FIFA IS BROKEN. Wat een vreselijke patch. Ik dacht dat ze allen de FIRST timed finesse eruit zouden halen, maar ze hebben dus ook de normale timed finesse eruit gehaald. Waardoor je gewoon als je perfect groen timed naast schiet of de keeper m makkelijk pakt… Die voorzetten die ik hier eerder benoemde werken ook niet voor mij. Ben bang dat ik m’n hele team moet aanpassen evenals mijn speelstijl… Zo jammer dit van EA…

Ik heb ook in het verleden veel Fifa Points gekocht dat was in Fifa 17.
Maar nu doe ik het niet meer met goed investerenen sparen kom je er ook wel.

Zet time finesse gewoon uit. Het afwerken gaat veel beter als je het niet gebruik vind ik.

Belachelijk k u t spel, elke keer moet je je speelstyle en spelers aanpassen omdat EA de boel weer patched en elke keer als je het spel beter begint door te krijgen door veel tijd erin te stoppen zoals first time schieten in de arena oefenen komt er weer een patch en kan je weer opnieuw beginnen, had ik het eindelijk door nu schiet iedere speler de bal naast of de keeper staat er omdat het niet meer effectief is als het zo door gaat stop ik ermee heb er helemaal geen zin meer in.

Het enige dat ik nu nog doe is inzakken en met mijn cvm’s de weg naar de spitsen afhouden en aanvallend alleen snel rondspelen en dan over de flanken een voorzetje droppen en koppen maar met Crespo :sweat_smile:.

werkt belachelijk goed tot nu toe :blush:

Heb hem uiteindelijk voor 200k kunnen doen, de rest allemaal spelers uit mijn club of spelers weer verkocht die ik uit de packs kreeg.

Heb even zitten denken voor welke speler ik die Nakata in zou leveren of dat ik hem voorlopig zou houden voor een andere Icon, ben tot de conclusie gekomen om de SBC van Nesta te doen.

Hiervoor hoef je geen Icon in te leveren maar ik heb het risico genomen om de Icon in te leveren voor een Ultimate pack. ( in de SBC van Stoichkov ) Dat loonde, kreeg hier KDB uit die ik voor 254k kon verkopen. Hiermee heb ik al een heel groot deel van de Nesta SBC kunnen doen.
Denk dat ik hem morgen met de rewards van de WL en Division Rivals wel af kan maken.

Dit is het team wat ik er omheen wil gaan maken:

https://www.futbin.com//19/squad/4713737

Alle spelers in dit team behalve Martial en De Ligt zijn untradeable :stuck_out_tongue:

Firmino en Wijnaldum zijn de rode versie.

Echt wat een verschrikking na die patch. Loopt voor geen meter meer, kan niet meer scoren. Wat is het toch verschrikkelijk weer

Mij ligt de nieuwe patch echt beter maar vind het wel verschrikkelijk traag spelen! Of ligt dat aan mij :cold_sweat:

Hier nog één. Ik hoop dat het snel Maart is. Lekker The Division 2 spelen.

Wat een verschrikkelijk slecht TOTW :joy: En daar heb ik met pijn en moeite Elite voor gehaald, haha

Echt slecht man, jammer dat je player picks niet kan bewaren.

Als ik mijn TOTW pakket bewaar en bijvoorbeeld volgende week open, zitten er dan de spelers van dat TOTW in?

Ja dan zitten er spelers van dat TOTW in. Net nog een paar potjes gespeeld, maar WAT EEN VERSCHRIKKING.

Ik ga gewoon voor de munten gaan ze van de rivals en alle andere paketten een week uit stellen om open te doen